استان ها

تعداد بستری‌شدگان کرونایی در خراسان رضوی به 455 نفر افزایش یافت

به گزارش تیتر اول، دکتر محمد پهلوان با بیان اینکه 353 نفر از این بیماران تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بودند، گفت: روز گذشته 182 بیمار مشکوک به بیماری عروق بیماری کرونا قلب در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری شدند. این تعداد متعلق به 146 نفر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی گفت: در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تعداد مراجعین به مراکز انفرادی کرونا در روز گذشته به یک هزار و 475 نفر رسید و 749 نفر به صورت مستقیم به بیمارستان‌های تحت پوشش مراجعه کردند.

دکتر. آقای پهلوان همچنین با اشاره به افزایش موارد سرپایی و بستری ویروس کرونا تاکید کرد: برای پیشگیری از موج ششم اپیدمی و کنترل عواقب آن علاوه بر تکمیل واکسیناسیون و تامین همه‌جانبه باید الزامات بهداشتی را جدی گرفت. پروتکل ها، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی افراد جامعه.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مراکز بهداشتی درمانی برای ارائه خدمات به بیماران آمادگی کامل دارند. وی از عموم مردم خواست در صورت مشکوک به علائم عروق بیماری کرونا به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت کرونا یا مراکز درمانی سطح یک و دو مراجعه کنند و از مراجعه مستقیم به بیمارستان خودداری کنند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی مرکز مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: هدایت بیماران به بیمارستان ها ضمن ایجاد ازدحام در مراکز درمانی، باعث کندی ارائه خدمات به بیماران نیازمند می شود.

48

دکمه بازگشت به بالا