استان ها

آمار بیماران کرونایی بخش مراقبت‌های ویژه کرمانشاه به ۹۶ نفر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از کرمانشاه؛ مهدی محمدی روز پنجشنبه با اشاره به ابتلای دیگر به کووید-۱۹ در شب گذشته، گفت: یک نفر دیگر در استان بعد از فوران کرونا در شب گذشته فوت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در یک شب 230 نفر در استان شناسایی شدند که 44 بیمار مثبت و 186 بیمار سرپایی مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب بودند که نسبت به روز گذشته 113 نفر کاهش داشته است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در 24 ساعت گذشته 133 بیمار با علائم عروق ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بستری و 126 نفر پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.
وی افزود: روز گذشته 40 نفر به دلیل تزریق رامدسیور 13 نفر بیشتر از روز گذشته به طور موقت در مراکز درمانی استان بستری شدند.

هشت شهر استان کرمانشاه در ایالت سرخ کرونا قرار دارند

48

بر اساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرهای کرمانشاه، روانسر، اسلام‌آباد قربا، کنقرارا، گیلان‌قربا، سنقروکلیا، هرسین و سرپلسهاب از سال ۱۳۹۵ در رنگ قرمز ویروس کرونا قرار گرفتند. 22 بهمن و شهرستان های پاوه، جوانرود، صحنه و قصرشیرین نارنجی و ثلاث باباجانی و دالاهو نیز در جایگاه زرد کرونا قرار دارند.

بر اساس رنگبندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کرمانشاه، صحنه، اسلام آبادغرب، جوانرود، هرسین، پاوه و کنگاور نارنجی، سرپل ذهاب، قصرشیرین، دالاهو، روانسر، سنقروکلس و گیلانغرب در وضعیت زرد قرار دارد. آبی بودند.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت 34 شهر و 2595 روستا دارد.

دکمه بازگشت به بالا