اقتصادی

ترافیک سنگین در جاده‌ها و یکطرفه شدن چالوس و هراز

اتوبان تهران – شمال، محورهای چالوس و هراز (شمال – جنوب) در اکثر محورهای ترافیکی (مسیر رفت و برگشت) یکطرفه شده است.

بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، تردد از محور کرج – چالوس (جنوب به شمال) تا اطلاع ثانوی ممنوع و مسیر (شمال به جنوب) پرحجم است. انارک، پل زنگوله، نساء و گرماب. تردد از اتوبان تهران – شمال (جنوب به شمال) و محور هراز (جنوب به شمال) تا اطلاع ثانوی و همچنین ترافیک سنگین در محور هراز (شمال به جنوب) و لاریجان، بایجان، وانا، شاهانداش نیز انجام می شود. شهرستان های گزنک و آب اسک تشکیل شده است.

وضعیت ترافیکی سایر محورهای شمالی به گونه ای است که در محور فیروزکو (از شمال به جنوب) از روستاهای پل سفید، دماوند و گلهک، اتوبان رشت – قزوین، سراوان، رودبار و شیرین سو ترافیک سنگینی وجود دارد. مناطق جنگلی و محور پردیس و بزرگراه ها. منطقه جنجره تهران گزارش شده است.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، در سایر محورهای مواصلاتی نیز وضعیت به همین منوال است. چشمه شور و حدفاصل بهشت ​​زهرا تا بزرگراه آزادگان، در محور تهران – فشم و بالعکس حد فاصل حاجی آباد رودکا، محور اردبیل – آستارا و بالعکس در تقاطع حیران و محور گالیکش در جنگل گلستان مشاهده می شود.

البته محورهای مواصلاتی شرایط آب و هوایی متفاوتی دارند به طوری که محورهای شمالی هیچ گونه اثر جوی ندارند و در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری نیز برخی از محورها گزارش شده است. ، استان های خوزستان و گیلان.

از سوی دیگر بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های مدار بسته، سامانه های محاسباتی تردد و گشت های راهداری در سراسر کشور به استثنای محورهای مسدود و ممنوع، سایر محورهای مواصلاتی سراسری باز و تردد در آنها عادی است. در روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 رکورد تردد فعال در محورهای برون شهری نسبت به روز گذشته یک واحد درصد افزایش نشان می دهد. سهم خودروهای سنگین نیز 10.5 درصد است.

بر اساس این گزارش، اوج تردد بین ساعت 18 تا 19 و حداقل تردد بین ساعت 16 تا 17 است و مردم می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا