حوادث

آماده‌باش ترافیکی پلیس راهور برای جشن غدیر در تهران و ۵۰۰ شهر/ پاکسازی کامل چالوس

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از آمادگی پلیس برای برگزاری جشن غدیر در تهران و حدود ۵۰۰ شهر دیگر خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی در گفت‌وگو با تیتر اول، با تبریک ایام اعیاد قربان و غدیر به مردم گفت: یکی از طرح‌هایی که بناست به مناسبت عیدسعید غدیرخم در تهران و حدود ۵۰۰ شهر دیگر برگزار شود، برگزاری مراسم راه‌پیمایی و جشن عید غدیر خم است. در همین راستا نیز پلیس راهنمایی و رانندگی تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی در هر شهر و متناسب با جمعیت پیش‌بینی شده و بار ترافیکی اتخاذ شده است، گفت: اطلاع‌رسانی در مورد جزئیات این محدودیت‌ها بر عهده پلیس راهور هر شهر و استان قرار داده شده است. لذا تقاضای ما از مردم عزیز این است که با اطلاع کامل از محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در این روز و رعایت قانون و مقرارت، تردد کنند. 

به گفته جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، ماموران این پلیس نیز در انجام این ماموریت بزرگ با مردم و برگزارکنندگان همراهی خواهند کرد. لازم است مردم نیز از تردد با خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای راهپیمایی عیدغدیر و مسیرهای مرتبط با آن پرهیز کنند.

وی درباره تمهیدات ترافیکی پلیس برای تعطیلات پایان هفته در جاده‌های کشور نیز اظهارکرد: در این خصوص نیز تمهیدات لازم از سوی پلیس راه اتخاذ شده است، احتمال یکطرفه شدن محورهای چالوس و هراز در صورت افزایش حجم تردد در ساعات پیک رفت و برگشت وجود دارد.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا  همچنین با اشاره به بازگشایی محور چالوس، اظهارکرد: تاکید کرده بودیم که این محور تا زمان ایمنی کامل بازگشایی نخواهد شد. در همین راستا نیز پاکسازی کامل جاده چالوس بعد از وقوع سیل ماه انجام شد. نسبت به ایمن‌سازی نیز اقدام شده و ما با حساسیت بالایی بر این موضوع نظارت داشتیم. در نهایت خرابی این محور که بخش اعظمی از آن در محدوده هزار چم اتفاق افتاده بود به صورت کامل پاکسازی و اصلاح ترافیکی انجام شد. در حال حاضر حاضر با هیچ گونه انسدادی در این محور مواجه نیستیم و چالوس به طور کامل بازگشایی شده است. 

انتهای پیام

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا