اقتصادی

پیش‌بینی ساعات پرترافیک جاده‌ها تا فردا

ساعات شلوغ جاده را تا فردا پیش بینی کنید

معاون مرکز مدیریت راه های کشور گفت: مردم برای بازگشت از نوروز و رفتن به شهرهای خود باید سعی کنند ساعت و برنامه کاری خود را بر اساس وضعیت ترافیکی تغییر دهند تا شاهد کاهش تصادفات و بهتر باشیم. مدیریت ترافیک.”

مهدی مخبر در گفت وگو با تیتر اول، اظهار کرد: در حال حاضر بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی و مشاهدات از محورهای مواصلاتی سراسری، تردد در محور چالوس از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی به احتمال زیاد بامداد فردا ممنوع است. آوریل) ادامه خواهد داشت.
وی افزود: تردد در محورهای شمالی از جمله محور چالوس و اتوبان تهران – شمال شمال به جنوب گزارش شده است و تردد در این دو محور در مسیر جنوب به شمال ممنوع است البته این ممنوعیت و محدودیت ترافیکی بستگی به ترافیک دارد. حجم ممکن است در زمان های مختلف تغییر کند.
معاون مرکز مدیریت راه های کشوری درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در محورهای مواصلاتی گفت: هم اکنون در محور شمال به جنوب هراز در محدوده تونل افزایش ترافیک وجود دارد. پلاک 1 و منطقه بایجان.روانشناسی وجود دارد. البته تداخل جوی در این مناطق گزارش نشده است.
این افشاگر ادامه داد: در سایر محورهای مواصلاتی محدودیت ترافیکی وجود ندارد اما در مسیر برگشت در محدوده پایانه شهید کلانتری قزوین – کرج ترافیک سنگینی وجود دارد و تردد در سایر محورهای مواصلاتی بدون محدودیت ترافیکی و تداخل جوی است.
وی با بیان پیش بینی ها و سناریوهای احتمالی ساعات پرتنش در محورهای شمالی تا فردا گفت: محور چالوس از صفر بامداد تا ساعت 23 فردا ترافیک روانی جنوب به شمال پیش بینی می شود. اما در مسیر شمال به جنوب فردا از حدود ساعت 8 در این محور ترافیک سنگینی خواهد بود. همچنین برای محور شمال به جنوب محور چالوس از ساعت 9 الی 14 و فردا از ساعت 16 تا 21 ترافیک نیمه سنگین پیش بینی می شود که البته تداخل جوی خاصی پیش بینی نمی شود.
معاون مرکز مدیریت راه های کشور افزود: همچنین پیش بینی کارشناسان این مرکز برای محور هراز این است که امشب ساعت صفر تا ساعت 23 ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال و از ساعت 9:00 انجام شود. فردا و 9:00 و 10:00 فردا.” تا 23 تردد نیمه سنگین در این محور شمال به جنوب. همچنین محور فیروزکو فردا از ساعت 10 الی 11 دارای ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال و ترافیک روانی در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکو پیش بینی می شود. تمام ساعات فردا
او گفت: «ما همه مردم را تشویق می کنیم که ترافیک را تقسیم کنند و سفرهای خود را از این طریق برنامه ریزی کنند. بر این اساس بهتر است از امروز سفر برگشت خود را آغاز کنند و می توانند از نوروز تا 25 فروردین برای برگشت برنامه ریزی کنند.
وی گفت: در صورت برنامه ریزی برای اینگونه سفرهای رفت و برگشت، شاهد کاهش تصادفات و تاخیرهای فراوان در مناطق مختلف خواهیم بود. همچنین بر اساس اطلاعیه پلیس راهنمایی و رانندگی، در صورتی که محوری دارای ترافیک سنگین باشد، محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در آن محور ممکن است اعمال شود و اجرای این سیاست بسته به حجم تردد متغیر است.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا