بین الملل

تحول در جامعه اسلامی با تکیه‌ بر معارف مهدویت

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز ناصری در نشست دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان اسلامی تصریح کرد: با تکیه بر آموزه های ناب مادیسم می توان در جامعه اسلامی تحول ایجاد کرد. زیرا اعتقاد به ظهور منجی و انتظار قیام عالم حضرت مهدی (عج) زمینه حرکت و پویایی جامعه را فراهم می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مهدویت ظرفیت های زیادی در جهان اسلام دارد و امروز می بینیم که مدارس دست ساز ناتوان هستند و می توان با تکیه بر آموزه های مهدوی تحولی را در جامعه ایجاد کرد.

رئیس دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد استان ایلام افزود: قرار گرفتن استان ایلام در مسیر عتبات عالیات به ویژه در ایام اربعین ظرفیت فرهنگی بسیار بالایی دارد و با آموزه های اربعین می توان آن را تسریع بخشید.

ناصری ادامه داد: استان ایلام استانی است و مردم این استان برای همیشه به تاریخ خود می بالند و این مردم هم در دوران انقلاب اسلامی و هم در جنگ اجباری حضور فعال داشته اند.

وی بیان کرد: عشق این مردم به ائمه اطهار در رتبه دوم قرار دارد و شاهدیم که ایلام در دهه 40 هر ساله پذیرای میلیون ها عاشق امام حسین (ع) است و این توان فوق العاده برای انجام هر کار فرهنگی در استان بی نظیر است. قطعاً نقش انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی نام دانشگاه در بین رهبران جهادی پررنگ تر است.

نصرت الله حیدری رئیس دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد ایلام گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این دبیرخانه ارائه کرد که مورد تایید اعضا قرار گرفت.

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا