استان ها

تجمع و جابجایی جمعیت مهمترین عامل گسترش ویروس کروناست

به گزارش خبرگزاری بورن قزوین؛ وی در جلسه ستاد تاجگذاری نصرت الله علیرضایی شنبه شب مطابق با پروتکل های بهداشتی در منطقه باز فرماندار اظهار داشت: به نظر می رسد اصناف بیشترین خسارت را در روزهای عروق متحمل شده اند. و اصناف را افزایش دادیم.

فرماندار آوج گفت: ما باید تعیین کنیم که اصناف ، رانندگان ، وسایل حمل و نقل عمومی ، شهروندان ، کارمندان ، کارگران و سایر فعالیت ها در انتشار ویروس تاج تا چه اندازه موثر بوده اند ، اما به نظر می رسد همه عوامل تجاری را جمع آوری کرده ایم.

12

وی گفت: بدون شک شایعترین علت شیوع ویروس تاج جمعیت و ازدحام جمعیت و همچنین جابجایی بوده است و اگر این دو منطقه کنترل می شد ، تجارت به این سختی نبود.

بازرگانان آوج از هر نظر همکاری داشتند

علیرضایی گفت: در آوج همکاری بسیار خوبی بین بازرگانان و بازارها وجود داشت و با کنترل ورودی های شهر توانستیم ضمن مجازات متخلفان به کاهش روند بیماری کمک کنیم.

وی گفت: همکاری خوب بازاریان آوج باعث شده است که فقط سه واحد را پلمپ کنیم و 4 واحد را در تحریم های دولت معرفی کنیم.

اجازه دهید اصناف پروتکل ها را دنبال کنند

فرماندار آوج با ابراز نگرانی از وضعیت زندگی اصناف شهرستان گفت: اصناف و بازارهای این شهرستان برای پیگیری و پرداخت پول مشکلات و چالش های زیادی دارند و به نظر می رسد برخی از شرکت ها و مشاغل تعداد کمی از مشتریان اجازه انجام امور مالی و حقوقی خود را دارند.

1

وی گفت: ما باید به طور اساسی این مشکل را حل کنیم ، زیرا وقتی محدودیت های مراسم قابل کنترل به خانه ها و باغ ها منتقل می شود ، با آلودگی بیشتری روبرو می شویم ، بنابراین باید از تجمع و حرکت جلوگیری کنیم و اجازه دهیم اصناف رهگیری پروتکل ها. “

دکمه بازگشت به بالا