استان ها

تجسم خلاق چیست و چه کاربردهایی دارد؟

به گزارش خبرگزاری تیتر اول ؛ بنابراین تجسم راهی عالی برای مهار قدرت خلاق فکر است و به شما این امکان را می دهد تا از آن قدرتمند برای تقویت همه جوانب زندگی خود استفاده کنید. هر کس با قدرت تجسم خوب می تواند آگاهانه یا ناخودآگاه موفقیت را به خود جلب کند.

تجسم خلاق روشی قدرتمند است که در عمل مشاهده می شود ، در حرکتی که دوباره و دوباره در ذهن اتفاق می افتد. با این تمرین می توانید از تخیل خود برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی استفاده کنید. استفاده صحیح از آن ، می تواند زندگی شما را دگرگون کند. قدرت تجسم به جذب رویاهای زندگی و تحقق آنها کمک می کند.

تجسم خلاق ، که تجسم خلاق است ، استفاده از تجسم خلاق چیست

قبلاً از تجسم خلاق استفاده کرده اید

تجسم خلاق چیز جدیدی و عجیب نیست ، همه مردم بارها در زندگی خود از آن استفاده کرده اند ، شما به عنوان یک کودک هنگام بازی از آن استفاده زیادی کرده اید ، وقتی با اسلحه بازی می کنید ، ماشینی که بازی می کردید یا دختران خاله بازی می کردند ، می بینیم که بارها تصور کرده ایم در ذهن ما موقعیت دارد ، اما ما بزرگ شدیم و به آرامی آن را فراموش کردیم ، می خواهم گذشته و این مسیر قدرتمند را به شما یادآوری کنم.

کاربرد تجسم خلاق چیست؟

می توانید در هر زمینه ای که می خواهید از قدرت تجسم خلاق استفاده کنید. شما می توانید از این قدرت معنوی برای جذب پول و ثروت استفاده کنید ، برای ایجاد یک رابطه عاشقانه خوب و زیبا ، جذب خانه ، ماشین یا حتی یک شغل مورد نظر. بنابراین مهم نیست که چه چیزی را می خواهید ، می توانید از قدرت منحصر به فرد و نامحدود تجسم خلاق برای همه خواسته ها و اهداف خود استفاده کنید.

روش تجسم خلاق

به محض اینکه می توانید به چیزی فکر کنید یا چیزی از ذهنتان را ببینید یا احساس کنید ، کافی است که کار کنید.

تجسم خلاق ، که تجسم خلاق است ، استفاده از تجسم خلاق چیست

مشکلات خاص تجسم خلاق

ممکن است احساس تصور ناتوانی کنید. این معمولاً از ترس است. به عنوان مثال ، یکی از دانش آموزان هنگام مراقبه از خواب می رود زیرا از بسیاری از احساسات عاطفی می ترسد.

4 مرحله اصلی در تجسم خلاق:

– هدف خود را دریابید

– افکار و وقایع خود را به وضوح نشان دهید (ایجاد یک تصویر ذهنی)

اغلب روی آن متمرکز شوید

– به آن انرژی مثبت بدهید (با عبارات برجسته)

از انرژی خود برای ایجاد ، از بین بردن استفاده نکنید …

ﯾ ﺩ ﺷﯿﺪ ﺷﯿﺪ ﻣﺜﻞ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ

. ﺑﯿﺸﺘهر ﺗﻤerrﺗﻤ ﯾﻦ ﻭ ﺷ ﻭﻉ ﻭﻉ

ﭼرﺍﺍ ﺷﻤﺷﻤ ﻭﯼﺍﯾﻤﺍﯾﻤﺑﺑﺑﺑﻭﻭ.

تجسم خلاق ، که تجسم خلاق است ، استفاده از تجسم خلاق چیست

گردش کار خلاقیت تجسم

جهان ماده منبع انرژی است:جهانی که در آن زندگی می کنیم از انرژی ساخته شده است. ما می توانیم از اشیاء در سطوح مختلف با حواس ظاهری جداگانه استفاده کنیم ، اما در واقعیت همه اشیاء ، از بزرگترین تا کوچکترین زره پوش حاوی اتم ها و کوچکتر شدن آنها ، تبدیل به انرژی خالص می شوند. اندیشه دارای انرژی نسبتاً خوبی است ، بنابراین خیلی سریع تغییر می کند مواد از انرژی نسبتاً متمرکز تشکیل می شوند ، بنابراین کندتر تغییر می کند.

انرژی دارای خواص مغناطیسی است:مطابق قوانین فیزیک ، نیروهای با کیفیت و لرزش مشابه یکدیگر را جذب می کنند. احساسات همچنین دارای انرژی مغناطیسی هستند که این انرژی را از طبیعت جذب می کنند. ما می توانیم این اصل را در کارهای روزمره خود مشاهده کنیم ، به عنوان مثال ، وقتی اتفاق می افتد که شخصی را می بینیم که فوراً در موردش فکر می کنیم.

فرم تابعی از فکر است:برخلاف اشکال متمرکز تر انرژی ، ایده و سرعت بالا و تحرک است. ایده انجام کاری یا ساختن چیزی فراتر از مؤلفه های آن است ، یعنی انجام کاری در ابتدا به عنوان یک فکر یا ایده بوجود می آید.

تجسم مانند نقشه است که تصویری را برای ما به عنوان شکل ایجاد می کند ، سپس انرژی را در یک میدان مغناطیسی جذب می کند و آن را در جهت شکل گیری آن شکل هدایت می کند.

قانون تابش و جاذبه:طبق قانون سوم نیوتن ، هر عملی واکنش مشابهی دارد و در جهت مخالف ، به این معنی که طبق اعتقادات و افکار ما ، آنچه انتظار داریم اتفاق بیفتد و به شدت آن را تجسم کنیم ، آن را وارد زندگی خود خواهیم کرد.

وقتی افکار منفی را در ذهن خود پرورش می دهیم و احساس ناامنی و ترس می کنیم ، همان افراد و موقعیتهایی که از آنها جلوگیری می کنیم به سراغ ما می آیند. از طرف دیگر ، با پرورش احساسات مثبت و تجسم خوشبختی ، به سمت افراد و موقعیت های مناسب می گیریم.

استفاده از تجسم خلاق:تغییر فقط از طریق مثبت اندیشی اتفاق نمی افتد بلکه باید عمیق ترین و ساده ترین رفتارهای روزانه را جستجو کرده و کشف کنید و سپس آنها را تغییر دهید. ابتدا می توانید از تجسم خلاق برای اهداف خاص دوگانه و خاص استفاده کنید تا این امر به یک عادت برای تمرین و تکرار تبدیل شود. با انجام این کار ، اعتماد به نفس خود را افزایش داده و به نتیجه مناسب خواهید رسید. یکی دیگر از مزایای تجسم خلاق این است که شما می توانید لحظه ای از زندگی خود را همانگونه که شایسته شماست ایجاد کنید.

تجسم خلاق ، که تجسم خلاق است ، استفاده از تجسم خلاق چیست

اصلی ترین تمرین تجسم خلاق است

راحت بنشینید یا دراز بکشید. از نوک انگشتان شروع به استراحت کنید و عضلات را آزاد کنید تا به پیشانی برسید و احساس کنید که با هر نفس به آرامی و عمیق از شکم ، تمام فشارها از قسمتهای بدن شما فرار می کند.

از یک به ده بشمارید و به خود بگویید که با هر عدد آرام خواهید گرفت. وقتی در تمام قسمت های بدن احساس راحتی می کنید ، میل را به روشی که می خواهید تصور کنید. ببینید که همه چیز دقیقاً “مطابق میل شما” اتفاق می افتد. اگر آنچه می خواهید یک شی باشد ، تصور کنید که از آن لذت می برید.

اگر این وضعیت است ، خود را در این شرایط خوشحال کنید. با خود بگویید: اکنون این امر من یا چیزهای بهتری را با روشی کاملاً رضایت بخش و به روشی بسیار هماهنگ به نفع همه ذینفعان بدست می آورد. . این تمرین را فقط تا زمانی که شما را خوشحال کند انجام دهید. بنابراین مهم نیست که چه مدت طول می کشد ، اما بهترین زمان برای انجام آن قبل و بعد از خواب آلفا است. یعنی بیست دقیقه قبل و بعد از خواب.

دکمه بازگشت به بالا