ورزش و نشاط

غول بدهی‌های باشگاه استقلال از پا درآمد/ پرداخت مطالبات سه خارجی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، بدهی باشگاه استقلال به استراماچونی باعث شد استقلال از حضور در لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. در شرایطی که برای پرداخت مهلت بدهی این باشگاه به این مربی ایتالیایی زمانی مشخص شده بود تا پنجره نقل و انتقالات آبی ها بسته نشود، سرپرست استقلال از پرداخت بدهی این مربی خبر داد.

باشگاه استقلال با اعلام این خبر اعلام کرد: «با تلاش‌ها و پیگیری‌های حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، طبق اعلام بانک شهر به مدیریت باشگاه، مطالبات آندره‌آ استراماچونی، لئوناردو پادووانی و باشگاه الشباب الاهلی به کارگزاری این بانک در قطر و امارات و همین طور مطالبات احمد موسوی به حساب او پرداخت شده است.

با همکاری و مساعدت بانک شهر، مطالبات سه طلبکار خارجی باشگاه استقلال، ظهر روز گذشته به حساب کارگزاری این بانک در امارات و قطر واریز شد تا انتقال پول از این حساب‌ها، به حساب طلبکاران مذکور انجام شود.»

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال همچنین از تلاش‌ها و همکاری های صمیمانه حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس، پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، احمدی، مدیرعامل بانک شهر و همکاران او در این راستا تقدیر و تشکر کرد.

دکمه بازگشت به بالا