فرهنگ و هنر

تاسیس دوباره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی

در پی تمدید جامعه کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی، رئیس سابق این انجمن بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش تیتر اول، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«به نام خداوند متعال
آگهی شماره 1
اساتید دولتی ، دانشجویان و کتابداران پزشکی

سلام و درود:

همانطور که می دانید انجمن علمی کتابخانه ها و اطلاعات پزشکی ایران به استناد مصوبه دویست و یکمین جلسه کمیسیون انجمن های علمی معاونت پزشکی در تاریخ 14.06.1400 به کوشش متولیان امر. اینکه چرا جامعه در مقطعی به یکباره متوقف شد و گام های ویژه و ارزشمندی برای حرکت به سمت اهداف حوزه برداشت، موضوعی است که در این مقاله به آن پرداخته نشده و به عنوان گزینه دیگری از آن یاد می شود، اما آنچه اهمیت دارد باز هم باید مورد توجه قرار گیرد. گرامی داشتن .
بعدی:
چند روز پیش خبر مجوز انجمن در واتس اپ لغو شد و پذیرش آنقدر مثبت بود که کمتر از دو روز بعد سران گروه گروه دیگری راه اندازی کردند.
تصمیم سران گروه مبنی بر محدود کردن ارسال پیام به اعضا باعث شد کارم را انجام دهم، فرصتی که می تواند فرصتی برای تبادل نظر و انتخاب افراد شایسته در آستانه انتخابات انجمن فراهم کند. بر این اساس توجه دوستان و همکاران را به توصیه های زیر جلب می کند.

1- بررسی اساسنامه انجمن:

برای بحث در مورد محتوای اساسنامه انجمن دو راه وجود دارد.
ج: تعیین گروهی از کارشناسان حوزه از سراسر کشور برای بررسی و اصلاح اساسنامه و پیشنهاد آن به مجمع عمومی زیر نظر شورای موسس و برای تصویب.
در چنین شرایطی ، انتخابات انجمن بر اساس محتوای جدیدترین اساسنامه ها انجام می شود که قطعاً ملی است و مطابق با وقایع روز است.

ب) برگزاری انتخابات بر اساس محتوای اساسنامه قبلی و تعیین هیئت مدیره جدید با تاکید بر اولویت اصلاح اساسنامه به عنوان اولین فعالیت جدید هیئت.

2. با توجه به انتخاب هیئت مدیره، تشویق می شود که دو گروه واتس اپ کتابخانه و انجمن اطلاع رسانی پزشکی، قبل از انتخابات آماده تبادل نظر باشند تا همگان بتوانند نظرات و پیشنهادات خود را بیان کنند.

3- در شروع گروه‌های واتس‌اپ، داوطلبان عضویت در هیئت مدیره می‌توانند پس از آشنایی با خود، پیشنهاد ارتقای کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی را ارائه دهند.

4- تاریخ، ساعت، روز و محل جلسه حضوری اعضا حداقل یک ماه قبل از انتخابات به هیئت مؤسس اعلام می‌شود یا در صورت برگزاری الکترونیکی انتخابات ساعت و کانال ارتباطی سازمان ملاقات حضوری اعضا.

5- برگزاری هر نوع انتخابات اندکی پس از اعلام شورای محترم م foundسس و بدون توجه به ایجاد بستر لازم برای معرفی نامزدها قطعاً مورد تأیید نخواهد بود و به عنوان اولین قدم در نادیده گرفتن افراد واجد شرایط در نظر گرفته می شود. برای مردم.

در پایان مجددا از اعضای محترم شورای موسس تشکر می کنم. با آرزوی موفقیت برای یکایک کتابداران عزیز در اقصی نقاط کشور.

دکتر قاضی میرسعید
رئیس سابق انجمن کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران برای دو دوره
“1 نوامبر 1400. انرژی خورشیدی.”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا