جامعه

روحانی: اطلاع‌رسانی هدفمند باید جایگزین هشدارهای یکسویه درباره کرونا شود

رئیس جمهور ما تأکید کرد: برای اطلاع رسانی دقیق مردم ، به طور مؤثر و هدفمند ، باید از تمام فرصت های رسانه ای ، فرصت های ارتباط جمعی و راهکارهای ارتباطی مؤثر استفاده کنیم ، ضمن اینکه مردم را متقاعد کنیم که در زمان فضا ، از دستورالعمل های بهداشتی پیروی کنند و با مقامات پزشکی عمومی همکاری کنند. فعالیت های سازنده و سرزنده را در جامعه گسترش دهید.

به گزارش تیتر اول ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز (جمعه) در گفتگو با سعید نامکی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ضمن دریافت آخرین اطلاعات هدفمند درباره دستورات اخیر کرونا به وزیر بهداشت اظهار داشت: یک جانبه و هشدارهای ناشناخته ، که فقط باعث اضطراب و ناامنی روانشناختی مردم می شود ، با تهیه اطلاعات هدفمند و هوشمند به افراد در تنظیم زندگی و کار با Corona کمک کرد.

رئیس جمهور همچنین به موارد مطرح شده در جلسه دیروز صندلی های ستاد تاج گذاری از جمله ساعات افتتاح پناهگاه ، نماز جمعه در شهرهای با ریسک متوسط ​​، افتتاح مراکز فرهنگی و هنری و مدارس و آژانس های مسافرتی که توسط وزیر بهداشت برگزار می شود ، اشاره کرد. وی خواستار بررسی برنامه های لازم و تصمیم گیری در خصوص این موارد در جلسه فردا ستاد ملی مبارزه با کرونا شد.

در این مصاحبه ، وزیر بهداشت گزارشی از آمار سفر هفته گذشته و نحوه اجرای و نظارت بر دستورالعمل های بهداشتی برای ترافیک فعلی و سفر روحانی ارائه کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا