استان ها

تازه‌ترین دستاوردهای حوزه خانواده و جامعه دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین المللی مشهد ارائه می شود

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا، حجت الاسلام عباسپور با بیان اینکه خانواده مهمترین رکن تأثیرگذاری در جامعه محسوب می شود، افزود: کوچک بودن نهاد خانواده نشان دهنده کارایی کم آن در شکل گیری فرهنگ آینده کودک نیست. . ; برعکس، در این نهاد باید بیشترین تأثیر را بر پایه های فرهنگ، آداب و رسوم، باورها، ارزش ها، هنجارها و ناهنجاری های بعدی فرد جستجو کرد.

وی به فعالیت های دانشگاه در حوزه خانواده و تشکیل شورای تعامل خانواده و دانشگاه اشاره کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی چند سالی است که فعالیت های خود را در حوزه کارکنان، اساتید و خانواده های دانشجویان توسعه می دهد. . . شورایی به نام شورای همکاری خانواده و دانشگاه تشکیل شده و تصمیمات شورا توسط معاونین رئیس جمهور به ویژه معاونت فرهنگی اجرا می شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از برپایی نمایشگاه دستاوردهای این دانشگاه در حوزه خانواده و جامعه از 31 تا 24 تیرماه در نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد و گفت: در این راستا و در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در راستای تعمیق و تحکیم خانواده تصمیم به برپایی نمایشگاهی به مساحت 400 متر مربع با عملکرد دانشجویان فرهنگسراها، نشریات و تشکل های اسلامی و همچنین با همت کارکنان دانشگاه دارد. نمایشگاه بین المللی

عباسپور با اشاره به غرفه های این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه دارای غرفه های متنوعی است که با همت و مدیریت دانشجویان و اساتید و کارکنان خدمات رسانی می شود و خانواده دانشگاه آزاد می توانند آثار خود را به نمایش بگذارند. ..

غرفه مشاوره ای که با استفاده از مشاوران مجرب در زمینه های خانواده، ازدواج، حقوق، تحصیل و … خدمات ارائه خواهد داد.

جایگاه حقوق کودک که در آن به نحوه تعامل خانواده و کودک پرداخته خواهد شد.

غرفه نشست های تخصصی که توسط دانشجویان و کارشناسان در موضوعات مختلف برگزار می شود.

غرفه علمی پژوهشی که به ارائه آثار و فعالیت های پژوهشی در حوزه خانواده و جامعه می پردازد.

غرفه اجرای زنده هنر به میزبانی هنرمندان.

آثار دانشجویان و اساتید دانشکده معماری و هنر در غرفه طراحی هنری به نمایش گذاشته می شود.

غرفه ورزش و سلامت خانواده میزبان فعالیت های خانوادگی و بهداشتی و همچنین مسابقات خدماتی و ورزشی خواهد بود.

وی از اجرای مسابقات و برنامه های متنوع فرهنگی برای فرزندان کارکنان و اساتید به ویژه سرود پیشواز فرماندهی که کودکان در حاشیه این نمایشگاه اجرا می کنند، خبر داد و ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه بتواند گامی در جهت تعالی کشور لتونی بردارد. خانواده و ارزش های آن

این نمایشگاه از 21 تا 24 تیرماه به مدت 4 روز در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا