استان ها

ارتباط حوزه و دانشگاه با خدمات علمـی تحقیقاتی جان می‌گیرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، تفاهم نامه همکاری های علمی، درمانی و ظرفیت سازی بین دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و مرکز خدمات حوزه های علمیه این استان با حضور محسن مرادی و محسن مرادی رئیس جمهور امضا شد. . دانشگاه و حجت‌الاسلام حسین حائری، مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور، با هدف ایجاد زمینه‌های مشارکتی و ارائه خدمات علمی، درمانی، توانمندسازی، گسترش پژوهش‌ها و کارایی بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی. دو سهام در حوزه قوه مجریه، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی منعقد شد.

گسترش همکاری ها و ارائه خدمات متقابل علمی، مهارتی و درمانی و استفاده حداکثری از فرصت ها و ظرفیت های موجود طرفین، ایجاد و اجرای الگوی وحدت و ارتباط موثر صنعت و دانشگاه، ارتقای سطح علمی و مهارتی. سطح دانشجویان دانشگاه، کارکنان مرکز و دانشجویان کاندید و روحانیون. یکی از اهداف، استفاده از توانمندی های فکری، تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه ای و ارتباطات بین المللی طرفین و ایجاد و توسعه مراکز نوآوری و فناوری است. این تفاهم نامه

با این تفاهم نامه، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه روحانی خراسان رضوی متعهد شد طرح‌های آموزشی، پژوهشی و درمانی مشترک با اولویت پژوهشی اساتید و دانشجویان را اجرا کند و زمینه آشنایی پژوهشگران، اساتید و دانشجویان ارشد و دکتری را با فعالیت‌های حوزه علمیه فراهم کند. . مرکز و پروژه های تحقیقاتی، دانشگاه در ایجاد و توسعه مراکز فناوری و نوآوری، کمک و دفتر در دانشگاه و همکاران این مرکز باید طبق برنامه مصوب طرفین در دانشگاه حضور داشته باشند.

دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی همچنین متعهد شد با توجه به درخواست مرکز، دوره های آموزش مداوم را برای کارکنان حوزه های علمیه، کادر آموزشی دانشگاه در جلسات کمیته پژوهش و سایر کمیته های تخصصی مرکز، برگزاری دوره های عملی برای خانواده های طلاب در رشته های مختلف، ارائه دهد. خدمات مشاوره اساتید دانشگاه در خصوص مشکلات مرکز جهت رفع مشکل، کار و انتخاب عناوین پایان نامه از نیازهای پژوهشی مرکز، همکاری مشترک در زمینه تولید محتوا، نگارش و ویرایش کتب تخصصی، انتشار مقالات علمی ایجاد شده در نتیجه از طرح های تحقیقاتی مصوب این عنوان، این مرکز تضمین و حمایت خانواده های دانشجویی برای استفاده از امکانات آموزشی و مراکز درمانی دانشگاه و برگزاری همایش مشترک آموزشی برای دانشجویان ممتاز می باشد. خانواده ها بخشی از تعهدات دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در این تفاهم نامه هستند.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا