سلامت و تندرستی

تاثیر ۹۱.۲ درصدی واکسن پاستوکووک روی بدترین سوش‌های کرونا

به گزارش شفاف ، دکتر علیرضا بیگلر صبح امروز در جلسه ای بین ویسنته ورث ، رئیس انستیتوی فینلا کوبا و وزیر بهداشت و معاون وزیر در مقر وزارت ، وی گفت: “افرادی که از سابرانا در کوبا استفاده کرده اند 100٪ در برابر بیماری های جدی و مرگ محافظت می شوند.” واکسن همچنین برای استفاده انسان مورد مطالعه قرار گرفته است. زیر 18 سال.

وی افزود: یک دوز تقویت کننده واکسن Subrana می تواند سیستم ایمنی را در افرادی که قبلاً بیماری عروق بیماری کرونا قلب دارند بیدار کند و سیستم ایمنی بدن می تواند به درستی کار کند. طرحی برای استفاده از Subrana به عنوان یادآوری واکسن های دیگر که تقاضای جهانی برای این نوع واکسن ها را افزایش می دهد در حال بررسی است.

بیگلر گفت: “ایران و كوبا قصد دارند واكسنی با كیفیت بالا تولید كنند.” این واکسن تنها واکسنی در جهان است که می تواند همزمان با جهش های مختلفی مبارزه کند و توانایی تحمیل جهش های متعدد در قسمت های مختلف را دارد ، بنابراین اهمیت این واکسن وقتی مشخص می شود که در جهان با جهش های مختلفی روبرو شویم و این واکسن توانایی اصلاح برای مقابله همزمان با جهش های ویروسی متعدد را دارد.

رئیس انستیتو پاستور ایران یادآور شد: اصرار بر این است که تحقیقات فاز III مطابق با استانداردهای فعلی و به طور کامل هم در ایران و هم در کوبا انجام شود. مرحله بالینی سوم در 44000 نفر در كوبا و 24000 نفر در ایران انجام شد و اتمام مرحله سوم در كوبا تقریباً كامل است و نتایج و روند آزمایش بالینی با استقبال بسیار خوب تیم كوبا در ایران مواجه شد. این واکسن بسیار خوب است

وی ادامه داد: به دنبال خلاصه آزمایشات بالینی فاز III ، می توان مصوبات سازمان بهداشت جهانی را بدست آورد. هدف هر دو کشور تولید واکسنی با کیفیت بسیار بالا است و خوشبختانه تاکنون پیشرفت خوبی داشته است. نتایج اولیه یک آزمایش بالینی فاز III در ایران احتمالاً در اواخر ماه اوت در دسترس خواهد بود و مورد ارزیابی قرار می گیرد و این نتایج به ما کمک می کند تا اسناد کافی را برای تأیید سازمان بهداشت جهانی ارائه دهیم.

بیگلر افزود: یکی از نکات مهم این واکسن که توسط انستیتوی کوبا کوبا و انستیتو پاستور ایران تولید می شود این است که آزمایشات بالینی برای افراد زیر 18 سال آغاز شده و به راحتی توسط کودکان و نوجوانان قابل استفاده است. و سیستم آموزش ملی. مطالعات در کوبا و ایران نشان داده است که این واکسن دارای ایمنی بسیار قابل توجهی است ، برخلاف برخی واکسن ها که ایمنی کافی را در افراد بالای 65 سال ایجاد نمی کند.

رئیس انستیتو پاستور ایران ادامه داد: در هفته های اخیر تقریباً 130 هزار دوز واکسن Pastococcus به وزارت بهداشت ارائه شده است که در چندین استان توزیع شده است. با استقرار خط تولید واکسن صنعتی در ایران و کوبا ، نصب تجهیزات خط صنعتی انستیتوی پاستور ایرانی در سپتامبر به پایان می رسد. ظرفیت اسمی واکسن خط اول واکسن پاستوکوکوس که حدود 3 میلیون دوز در ماه است ، در اوایل پاییز به واقعیت تبدیل می شود و ما می توانیم این واکسن را در دسترس مردم ایران قرار دهیم.

وی تأکید کرد: همکاری بین انستیتو پاستور ایران و م Instituteسسه فینلای کوبا فقط یک توافق مشترک در زمینه تولید واکسن Covid 19 نیست بلکه یک توافق علمی بسیار نزدیک ، مستمر و مثمر ثمر است و دانشمندان از هر دو کشور جلسات هفتگی منظمی را برای تولید و استفاده از واکسن. ”

رئیس انستیتو پاستور ایران ادامه داد: ما باید برای جهش های بعدی ویروس کرونا آماده باشیم و قطعاً این دارو برای ادامه همکاری گسترده خود در بهینه سازی این واکسن به دانشمندان ایران و کوبا نیاز دارد.

وی افزود: به لطف همکاری گسترده بین انستیتوی پاستور ایران و موسسه فین لای کوبا در تولید مشترک چندین واکسن ، دکتر ویسنته ، یکی از دانشمندان برجسته واکسن در جهان و مدیر موسسه فین لای کوبا ، امروز با دکتر سعید نمکی ، وزیر بهداشت. که ما می توانیم به طور مشترک در زمینه واکسن Covid 19 تولید و همکاری گسترده داشته باشیم.

به گزارش وبدا ، بیگلر در پایان گفت: “آزمایش بالینی فاز III موسسه فینلای کوبا و انستیتوی پاستور ایران در هر دو کشور در حال اتمام است و نتایج بسیار خوبی نشان داده شده است و نشان داده شده است که این واکسن بسیار کارآمد است. در برابر انواع “خوب بوده است.

دکمه بازگشت به بالا