جامعه

به اجرای بازیگران حسادت نمی‌کنم اما …

اکبال واحدی ، مجری قدیمی که لبخند او هرگز از چهره او محو نمی شود ، می گوید این شور و شوق ویژگی ذاتی اوست و معتقد است که با وجود همه مشکلات ، زندگی ادامه دارد و این تداوم به معنای نشاط زندگی است.

این واحد که به دلیل عملکردهای شاداب در بین مردم ، به ویژه جمعیت روستایی شهرت دارد ، در مورد حفظ این روحیه در طول سال های نمایش و برنامه ریزی به تیتر اول گفت: “این ذات شخصی من است و فکر می کنم برخی از شخصیت ها مشخصه باشند. زیرا از صداقت ناشی می شود.

وی در این زمینه مثالی زد و ادامه داد: چارلی چاپلین لباس همیشگی خود را دارد و در همه فیلم ها تکرار می شود ، اما چون او خودش است ، دیگر تکرار نمی شود ؛ در سنین مختلف همین است. مهم است که او خودش باشد. من همچنین سعی کردم خودم باشم و نمایش را بازی نکنم. مثل یک فرد عادی که در قلب جامعه قدم می زند ، با این تفاوت که فقط یک دوربین دارد اما اگر دوربین نداشته باشد ، با افراد با همان شرایط و نگاه یکسان رفتار می کنم. هر جا که می روم به مطب دکتر ، بقالی یا میوه فروشی می روم. واقعیت همین بودن یک مزیت است.

وی با تأکید بر اینکه رهبر اجتماعی باید از این ویژگی ها و این نشاط برخوردار باشد و آنها را به مخاطبان برنامه منتقل کند ، افزود: رهبر اجتماعی واقعاً اجتماعی است و نمایش بازی نمی کند. به طبقه خیابان و بازار می رود و در میان اقشار مختلف مردم ، عشایر ، روستاییان و صاحبان کارخانه ها زندگی می کند و بازتابی از زندگی آنها را منتقل می کند. زندگی فراز و نشیب هایی دارد و مجری به این فراز و نشیب ها و مهمتر از همه به جریان زندگی توجه دارد. من مسیر زندگی را شاد و سرگرم کننده می بینم. حتی اگر حوادث ناگوار رخ دهد ، ادامه زندگی به معنای لذت زندگی است و بدون این شادی ، همه خودکشی می کردند ؛ اگر این کار را نکنند ، به این معنی است که آنها هنوز هم امید دارند و ما سعی می کنیم با وجود همه مشکلات ، این امید را منعکس کنیم. یک بیماری وجود دارد ، یک تاج گذاری و مشکلات وجود دارد ، اما زندگی ادامه دارد. همانطور که در دوران دفاع مقدس و جنگ اتفاق افتاد.

این مجری پیشکسوت با اشاره به اینکه می گوید در زندگی خصوصی اش به گفته دیگران تفریح ​​کرده است و این لذت را به مردم جلوی دوربین می دهد ، گفت: “من حتی برای بازی در فیلم چیزهای زیادی داشتم که باید ارائه دهم.” من نمی خواهم این کار را انجام دهم زیرا رشته تحصیلی من کارگردانی فیلم است ، اما این (توسعه مستقیم) باید تکمیل شود. اگر بررسی های روستایی و معرفی کشور به پایان برسد ، من نیز همین کار را خواهم کرد ، اما این کشور آنقدر گسترده است و حرف های زیادی برای گفتن دارد که فکر نمی کنم زندگی من برای پرداختن به تمام زوایای آن کافی باشد. وقتی احساس می کنم وظیفه من در این زمینه به پایان رسیده است ، می توانم به چیزهای دیگری نیز فکر کنم.

واحدی درباره حضور بازیگران به عنوان کارگردانان تلویزیونی که در سالهای اخیر محبوب شده اند ، توضیح داد: این هیچ مشکلی ندارد ، اما تکرار این داستان بدون فکر اشتباه است ؛ مثلاً آقای مهرانس مدیری بازیگر خوبی است و عملکرد او هم خوب است. باید از چه مشکلی استفاده شود یا آقای شهاب حسینی که نمایش را ترک کرد ، بازیگر شد و اکنون دوباره به سریال برگشت. در این مورد نباید اغراق کرد و البته همه نمی توانند این کار را انجام دهند. نمایش خوب سخنرانی ، ادبیات و شعر خواندن نیست ، مهمترین چیز در اجرا ارتباطات است. اگر کسی بتواند بین خود و بیننده خود ارتباط قلبی برقرار کند و بیننده شیشه تلویزیون را احساس نکند ، آن شخص مجری خوبی است.

وی در ادامه گفت که بازیگران به تهیه کننده برمی گردند. یعنی تولیدکنندگان حرفه ای نیستند. به بازیگران پیشنهاد می شود و اگر بیکار باشند پذیرفته می شوند و این مسئله ای نیست. مخالفت توسط تولید کننده و رهبر گروه صورت می گیرد. آنها باید بپرسند که چرا این تصمیم را گرفتی و نتیجه برنامه چیست؟ ما مدیران هیچ مشکلی و حسادت به این موضوع نداریم و معتقدیم که مخاطب به عنوان مشتری باقی می ماند که هرچه فروشنده دوست دارد را می فروشد. اما این یک بحث فرهنگی است. لازم به ذکر است که جنس فروخته شده ناکافی یا سالم است. ما تأکید می کنیم که سطح سلیقه مخاطب کاهش نمی یابد. درست است که شادی ، سرگرمی و سرگرمی بخشی از یک برنامه تلویزیونی است ، اما همه آنها نیست. این برنامه باید به گونه ای باشد که مخاطبان هر قسمت چیزی را یاد بگیرند و چیزی به آن اضافه کنند.

در پایان گفتگو ، واحدی درباره شرایط ایجاد شده توسط کرونا گفت: “من احساس می کنم حکمت خدا همه جهان را در بر می گیرد و باید در این بیماری حکمت وجود داشته باشد.” ما باید بررسی کنیم که کجا می رود. اما با کمی مشاهده می توانیم از پس این بیماری برآییم. مثل رانندگی است ؛ رانندگی بی پروا خطرناک است ، اما رانندگی صحیح شما را به مقصد می رساند. اگر یک راننده دقیق باشیم ، از خطر جلوگیری می کنیم و به مقصد می رسیم. اتفاقی در زندگی ما می افتد ، ما باید آن را به آرامی تجربه کنیم و مراقب باشیم دیگران آسیب نبینیم.

به گزارش تیتر اول ، ایکبالس واحدی مسئولیت اجرای برنامه “مستقیم آبادی” پنجشنبه ها در 13:30 یک سیما بصورت آنلاین.

این برنامه که در 26 قسمت و در 13 دقیقه با شعار “شما می توانید در روستا باشید و کارهای حقوقی انجام دهید و ثروتمند شوید” ایجاد شده است ، موفقیت هموطنانمان را در شهرهای کوچک و روستاها ارائه می دهد.

در زیر می توانید تیزر “Direct Abadi” را مشاهده کنید:

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا