جامعه

اجرای سرود ۳۱۳ نفره در میدان آزادی و برج میلاد/حضور کاروان‌های خودرویی و دوچرخه سواران با پرچم

مدیرکل فرهنگی استان تهران گفت: برنامه گروه 313 نفره ماه همزمان با روز جمهوری اسلامی 12 فروردین در برج میلاد و میدان آزادی برگزار می شود.

به گزارش تیتر اول، محمدحسن جعفرزاده از برنامه‌های روز جمهوری اسلامی در تهران خبر داد و اعلام کرد: نیمه شعبان «محافظان مهدی»؛ هوادار لبخند، «و تا نوروز با عنوان «لبخند بهاری» ادامه یافت.

وی افزود: در پویش لبخند بهاری برنامه های فرهنگی متنوعی در سطح شهرستان برگزار می شود و با توجه به اینکه متأسفانه 13 فروردین به دلیل تعطیلات نوروزی مغفول مانده است، سعی شده است تا در این روز و در برنامه ها برنامه های ویژه بیشتری داشته باشیم. ” زمینه ها و مراحل روز جمهوری اسلامی را به صورت مفهومی تری توضیح دهید.

جفرزاده با اشاره به اجرای ویژه برنامه امروز در میدان آزادی و برج میلاد، یادآور شد: از لنگرود یک گروه بزرگ 313 نفره برای اجرای سرود «سلام فرمانده» در این دو مکان دعوت شده است که از سه سیما به صورت زنده پخش می شود. کانال های تلویزیونی

وی با اشاره به اینکه برنامه برج میلاد این گروه در دهه 90 13 فروردین از ساعت 14 تا 17 از شبکه یک سیما پخش می شود، خاطرنشان کرد: پخش زنده برنامه میدان آزادی از شبکه سه سیما نیز قطعی شده است. و زمان دقیق آن اعلام خواهد شد.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی تهران از پیش بینی پنج اتوبوس 100 ساله برای تردد درون شهری خبر داد و افزود: حسین (ع) با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی به میدان آزادی می رود و سخنرانی می کند. نمایش هایی که در میادین و راهروهای اصلی توقف می کنند و آهنگ های انقلابی اجرا می کنند.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های متنوعی در 22 شهرستان اجرا می شود، تصریح کرد: برنامه های شهرستان شامل جشن، اجرای سرود، برنامه کودک، مسابقات فرهنگی و نورافشانی در پارک ها و مساجد و برافراشتن پرچم در میادین مختلف است.

جعفرزاده همچنین خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود در این روز کاروان و دوچرخه سواران و اسکیت سواران با پرچم ایران در برخی مناطق جابجا شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شهرستان، جعفرزاده از پویش فضای مجازی از جمله اسکن عکس پرچم مناطق شهرداری خبر داد و گفت: تولید و انتشار مطالب اعم از اینفوگرافیک، عکس، پادکست و فیلم در فضای مجازی از اول فروردین ماه آغاز شد. . و تا 13 فروردین ماه با محوریت ویژه روز جمهوری اسلامی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا