اقتصادی

بهره برداری از ۵۸۱۱ پروژه روستایی در دهه فجر ۹۹

تیتر اول / مرکزی معاون امور روستایی سازمان امور محلی و منطقه ای گفت: در دهه فجر امسال 5 هزار و 811 پروژه با هزار و 167 میلیارد اعتبار گوجه فرنگی در روستاهای عمومی به بهره برداری می رسد.

علی قربانی امروز پنجشنبه 16 بهمن در بازدید و رونمایی از تعدادی از پروژه های عمرانی و اقتصادی در ساوها و زرندیه به خبرنگاران گفت: “این پروژه ها برای بهسازی جاده ها ، پارک های روستایی ، سالن های مصنوعی ، آتش نشانی و غیره طراحی شده است”.

وی در مورد برنامه های سازمان های ملی روستایی برای بهبود ساختار سازمانی مناطق روستایی گفت: حدود دو ماه پیش ساختار سازمانی مناطق روستایی به همه فرمانداران ایالت ابلاغ شد و مناطق روستایی برای اولین بار دارای ضوابط سازمانی و ساختار سازمانی هستند. زمان در 22 سال

وی تصریح کرد: در این ساختار 11 پست ، 11 پست ، سه و چهار پست ، 9 پست و پنج و شش پست به روستاهای درجه یک و دو اختصاص داده شد و هفته آینده دستورالعمل های استفاده از نیروی کار در روستاها داده می شود به استانهای سراسر کشور. “این اعلام خواهد شد و سپس در هفته بعد شرایط برای به دست آوردن این پست ها ، و همچنین نوع استخدام و زمینه های تحقیق شخصی برای پر کردن پست ، اعلام می شود.

قربانی با بیان اینکه طبق بند 76 قانون شوراها ، دهیار به مدت چهار سال توسط شورا انتخاب می شود و انتخاب مجدد وی بلامانع است ، افزود: دهیار یک مدیر است و یک مدیر را نمی توان به طور مستقیم استخدام کرد ، در واقع دهیاری یک پست است ، نه یک پست

وی افزود: “برای برداشتن یک گام به جلو در بحث ایمنی شغلی روستاییان ، ما هم با اصلاحاتی در آیین نامه استخدام روستاییان در دولت و هم با افزودن یک بند و ادغام مواد در پیش نویس قانون شروع به حرکت کردیم. هفته گذشته تصویب شد. “برای توجیه اینکه اگر کسی دهیار بود و به هر دلیلی سمت را ترک کرد ، بدون هیچ گونه آزمایشی در موقعیتهایی که ما تعریف کردیم استخدام خواهد شد.

قربانی اظهار داشت: در روند اخراج روستا سعی بر این است که با اعلام دستورالعمل هایی که در اختیار داریم از اخراج این افراد بر اساس ملاحظات و سلیقه شخصی جلوگیری شود و طبق روال قانونی و مقررات قانونی پیگیری شود. .

قربانی گفت: “ما این مسائل را از طریق مجلس و دولت دنبال خواهیم کرد و به محض دستیابی به این امر ، می توانیم برای تأمین امنیت شغلی روستاییان اقدامات جدی انجام دهیم ، اگرچه در گذشته در این زمینه گام برداشته ایم ، از جمله اصلاحات. “شرایط استخدام دهیاری سوابق دهیاری است ، اسناد دولتی در نظر گرفته می شود و دهیاری هایی که چندین سال سابقه دهیاری دارند ، اگر در دستگاهی استخدام شوند ، با توجه به تعداد سالهای خود سابقه کار خواهند داشت. دهیاری بود.

وی با بیان اینکه مشکل بیمه روستاییان نیز برطرف شده است گفت: روش انتخاب روستاییان در روند اصلاح قوانین اجرایی تغییر کرده و به عنوان مثال در روستاهای کوچک تلاش شده چندین روستا به یک روستا داده شود بنابراین ما می توانیم حقوق کامل آنها را پرداخت کنیم.

قربانی گفت: “روستاها مبتدی هستند و از مقامات محلی به حساب می آیند و شوراها نیز پارلمان های محلی هستند که هر دو نقش مهمی در توسعه دارند.” در مواد 6 ، 7 ، 100 و 107 قانون اساسی ، دولت به افکار عمومی و مردم متکی است و برای بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی دولت ، به جز مسائل سیاسی ، امنیتی و دفاعی ، بقیه موارد باید به مردم واگذار شده است.

وی گفت: “ما سعی می کنیم از سلیقه شخصی در بحث برکناری رهبران روستاها جلوگیری کنیم ، و در مورد شوروی ، شورا به عنوان یک نهاد برنامه ریزی ، قانونگذار و سیاست گذار نقش اساسی در توسعه محلی دارد. “و نباید استقلال شورا را به خطر انداخت. مگر اینکه هر ساله در بودجه تلاش می شود هزینه های پرداختی به اعضای شورا دیده شود و نباید مربوط به نهاد شورا باشد.

قربانی همچنین اظهار داشت: طبق ماده 23 قانون جرایم رانندگی ، 60 درصد وام های دریافتی در شهرها و روستاها به روستاها و شهرداری ها تعلق می گیرد ، طبق بخشنامه ابلاغ شده به فرمانداران ، آنها می توانند دوربین های مدار بسته را در همان محل خریداری كنند و برای جلوگیری از سرقت در روستاها نصب کنید و امنیت را افزایش دهید.

به گزارش تیتر اول ، در جریان بازدید معاون امور روستایی سازمان امور امور محلی و روستایی از ساوه و زرندیه 8 پروژه صنعتی و خدماتی به بهره برداری رسید.

این سفر با سرمایه گذاری اولیه 20 میلیارد تومان و 60 شغل ، دور اول شرکت باوند پیاتاب ، تولید کننده لامپ LED در منطقه ویژه اقتصادی کاوه ساوه را افتتاح کرد.

بهسازی روسازی سه هزار متر مربع روستای سیلیارد با هزینه 320 میلیون گوجه فرنگی ، 385 میلیون گوجه فرنگی زمین چمن مصنوعی در روستای جلال آباد و کف روسازی به ارزش یک میلیارد و 700 میلیارد تومان در سطح 6500 متر مربع. پروژه بهسازی روسازی روسازی روستای یال آباد 4000 فوت مربع با هزینه 450 میلیون گوجه فرنگی ، پروژه دیگری بود که با مشارکت معاون وزیر امور روستایی رونمایی شد. امور روستایی

افتتاح روسازی مصنوعی در روستای صدرآباد زرندیه 800 مترمربع با هزینه 380 میلیون تومان ، افتتاح زیرسازی و آسفالت در روستای صدرآباد 5000 متر مربع با هزینه 730 میلیون تومان و افتتاح زیربنا و آسفالت در مناطق روستایی حسین آباد با چهار هزار متر مربع ، هزینه 450 میلیون گوجه فرنگی برای وام های روستایی و رونمایی از 800 متر مربع زمین چمن مصنوعی در روستای ورده و هزینه بیش از 380 میلیون تومان با مشارکت خیرین روستایی و دهکده ورده اسلامی شورا. امروز او در زرندیه بود ، با حضور معاون امور روستایی سازمان دولت محلی و امور روستایی.

انتهای پیام

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا