اقتصادی

احداث مخزن آب اضطراری در ۳۷۴ محله تهران/تسریع در پروژه‌های نصب و بهره برداری از مخازن

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی شهر تهران گفت: یک مخزن اضطراری آب در 374 منطقه شهر تهران در حال ساخت است تا بخشی از نیازهای شهروندان در زمان بحران برطرف شود.

به گزارش تیتر اول، وی با حضور در عملیات اجرایی ساخت و نصب مخازن توزیع آب اضطراری مقاوم در برابر زلزله در محل پارک فتح تهران در منطقه 14 تهران از مدیرعامل پارک تهران بازدید کرد. و سازمان فضای سبز، مدیرعامل آبفای استان و معاونت و سرپرست شهرداری منطقه 14 تشکیل شد.

مهدی پیرهادی با اشاره به کاهش منابع آبی و نزولات جوی در استان تهران و لزوم مدیریت تمام مصارف، اظهار کرد: جلسات مکرر با آبفای استان تهران در 25 حوزه شناسایی و اقدامات موثری انجام شده است که مهم ترین آن ها سرعت دادن. این موضوع پروژه های نصب و راه اندازی مخازن آب اضطراری در تهران است.

وی افزود: با تکمیل کنارگذر قمر بنی هاشم، اتفاق بزرگی در آبفای استان تهران رخ داده است.

به گزارش روابط عمومی آبفا در این بازدید، مهندس صالحی مدیرعامل آبفا در منطقه 4 با اشاره به اهمیت احداث مخازن آبرسانی اضطراری و توسعه فیزیکی مناسب این مخازن، اظهار داشت: مهندسان و مهندسان در این بازدید حضور داشته اند. دستور کار اجرایی از ابتدای سال 1401. در شرایط فعلی 12 مخزن برنامه ریزی شده با 100 درصد پیشرفت فیزیکی ساخته شده و 3 تای آن در محل های پیش بینی شده پارک های فتح، شاهد و گلگشت نصب شده است.

همچنین بر اساس اعلام شرکت آب و فاضلاب استان تهران مبنی بر احداث 50 مخزن اضطراری آب توسط شرکت آبفای منطقه 4 در استان، این شرکت برنامه ریزی های لازم را انجام داده و عملیات اجرایی را از ابتدای سال جاری آغاز کرده است. 1401.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا