اقتصادیبهترین های کسب و کار

بهترین نهال گردو زود بازده

معرفی بهترین نهال گردو زود بار ده :

در دنیای بزرگ باغداری آشنایی با بهترین نهال گردو زود بازده؛ موجب می شود تا با انتخابی صحیح در کمترین زمان ممکن به بیشترین سودهی برسیم، خصوصا اگر بدانیم ویژگی های هر به چه صورت می باشد. جهت آگاهی از قیمت نهال گردو خوشه ای پاکوتاه و سایت خرید گل کلیک کنید. پس لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را با 3 نهال گردو زود بار ده؛ آشنا کنیم :

1: نهال گردو ژنوتیپ برتر:

گردوی ژنوتیپ برتر ، یکی از درختان زود بازده؛ می باشد که در ارتفاعات 600 الی 1000 متر ، نهایت باردهی اقتصادی و مطلوبی خواهد داشت . این نهال مناسب مناطق نسبتا گرمسیر می باشد ، برای استان های مانند قم می تواند یک رقم مناسب مطرح شود، جالب است بدانید ژنوتیپ زادگاهش از کشور خودمان ایران عزیز می باشد و باردهی اقتصادی این تقریبا از سال 8 شروع می شود و تا بیش از 50 سالگی باردهی اقتصادی و زیادی خواهد داشت.

یکی از پربارترین نهال های گردوی زود بازده

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا به عنوان ، قرار گرفته است ؟ باید به شما عرض کنیم این درخت گردو از سال اول باردهی خواهد داشت ! بله به معنای واقعی بهترین نهال گردو زود بازده، بودن را با این رقم لمس خواهید کرد اما نباید در سال ابتدایی کاشت گردو ، باردهی زیاد را از هر نهال گردویی انتظار داشته باشید.

قیمت این نهال گردو هم چیزی در حدود بین 60 تا 80 هزار تومان خواهد بود که البته جهت خرید نهال گردو هم میتوانید با کارشناسان ما ، ارتباط بر قرار کنید .اما به معرفی دومین نهال گردو زود بار ده، برپدازیم یعنی نهال گردوی :

2: نهال گردو چندلر یکی از بهترین نهال گردو زود بازده در جهان :

گردوی چندلر یکی دیگر از انواع درخت گردو زود بازده، می باشد . این نهال گردو بومی کشور آمریکا می باشد . به دور از تعصب می بایست عنوان داشت یکی از بهترین ارقام نهالی می باشد که وارد کشور شده است . این در سال دوم به باردهی می رسد و یکی از نهال گردوی زود بازده، به حساب می آید.

گردوی چندلر از ارتفاع حدود 900 الی 1500 متر باردهی اقتصادی و مطلوبی خواهد داشت که این به آن معناست که این نهال به خوبی می تواند در مناطق سردسیر رشد و باردهی داشته باشد. چندلر دیر گل ده هست و یکی از درختان گردوی پایه پیوندی می باشد.

باردهی این درخت هم حدودا چیزی بین 70 تا 80 کیلو گردوی خشک برای هر درخت بالغ گردو می باشد. در سالیان گذشته بیش از پیش مورد توجه کشاورزان قرار گرفته است . قیمت نهال گردوی این رقم هم چیزی در حدود 110 تا 150 هزار تومان می باشد که بسته به زادگاه و سن نهال این موارد تعریف می شود و یکی از بهترین نهال گردو زود بازده، محسوب می شود.

3: نهال گردو فرنور:

تصور کنید در مناطق بسیار سردسیر هستید و قصد احداث باغ گردویی از درختان زود بازده ؛ دارید و قطع به یقین به دنبال گردو های زود بازده هم می باشید ، شاید اگر چندین سال پیش این نیت را داشتید با پاسخ منفی رو به رو میشد اما خدا پدر کشور فرانسه را بیامرزد! بله گردوی فرنور یکی از بهترین نهال گردو زود بارده؛ می باشد که در سالیان گذشته به شدت مورد توجه کشاورزان سردسیر قرار گرفته است . این در دومین سال پس از کاشت باردهی خود را آغاز می کند!

پس خیالتان از بابت زود بازده بودن آن راحت شود اما جالب است بدانید از ارتفاع 1500 تا 2300 متر باردهی بسیار خوبی خواهد داشت . مقاومت بسیار خوب این رقم به هوای سردسیری و دیرگل بودن آن ، امیدی زیادی برای کشاورزانی که به دنبال گردو ، بودند زنده کرده است. عمر درخت گردوی این رقم بیش از 55 سال می باشد و باردهی آن مشابه چندلر سالانه در هر درخت بالغ 70 تا 80 کیلو به صورت خشک می تواند باردهی داشته باشد.

نتیجه گیری نهایی در مورد خرید بهترین نهال گردو زود بازده:

همیشه اول و آخر خرید نهال گردو به ارتفاع و محل کاشت گردو برمیگردد! توصیه ی ما این است اگر در مناطق نسبتا گرمسیر هستید یکی از انواع گردو زود بار ده، گردو ژنوتیپ گزینه ی بسیار خوبی می باشد ، اما اگر در ارتفاع نسبتا سردسیر هستید گردو چندلر می تواند بهترین نهال گردو زود بازده؛ شما قرار گیرد که در سایت اریا نهال هم به این موضوع اشاره شده است و در آخر اگر در ارتفاعات بسیار زیاد سردسیری قرار دارید گردوی فرنور میتواند برای شما حکم معجزه را در باردهی سریع درختان به همراه داشته باشد!

شما می توانید در صورت لزوم جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید انواع نهال گردو به کارشناسان حرفه ای ما تماس حاصل فرمایید و یا در صورت داشتن هر گونه سوال میتوانید سولاتتوضیحات

نهال گردو زود بازده : بسیاری از باغبانان همواره به دنبال محصولی با کیفیت مناسب و همچنین زود بازده هستند. با در نظر گرفتن کیفیت مطلوب در انواع گردو زود بازده و اینکه فروش نهال گردو زود بازده در بازار بالا می‌باشد، فهمیده می‌شود که این نهال یکی از ارقام خوب بازار می‌باشد.

نهال گردو از جمله نهال‌هایی می‌باشد که در اغلب باغ‌ها دیده می‌شود، به نوعی میتوان گفت که قریب به 70 درصد از عموم باغداران تمایل به استفاده از این نهال با توجه به خصوصیات گردوی آن خواهند داشت؛ به همین دلیل است که میزان فروش نهال گردو زودبازده بسیار بالا و چشمگیر می‌باشد.

اگر شما قصد را دارید، می‌توانید با مطالعه مطالب زیر اطلاعات کامل و جامعی پیرامون این نهال کسب کنید. در پایان مطالبی را نیز در خصوص فروش نهال گردوی زودبارده بیان خواهیم کرد.

خصوصیات نهال گردو زود بازده

یکی از خصوصیات مهم این نهال، زود بازده بودن آن است که همیشه باعث معروفیت آن و همچنین موجب بالا رفتن میزان فروش نهال گردوی زود بازده شده است.

وجود تعداد بسیار زیاد میوه بر روی یک خوشه، نهال گردو زودبازده را مانند خوشه‌ی انگور کرده است. این نوع از نهال‌ها دارای خصوصیاتی مانند زود بارده بودن هستند. جالب است بدانید که این نهال‌ها در برخی از مواقع در گلدان‌ها نیز ممکن است به بار بنشینند. اگر این نهال در مکان مناسبی از نظر آب و هوایی قرار نگیرد، حتما به رشد مطلوب آن نیز لطمه وارد می‌شود. رشد ریشه نهال گردوی زود بارده، میتواند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی محصول ارائه شده داشته باشد.

مشخصات نهال گردو زود بازده

از مشخصات نهال گردو زودبازده میتوان به طعم بسیار خوب آن اشاره کرد. مشخصات گردو در این نهال‌ها وابسته به رشد مطلوب و مناسب آنها خواهد بود؛ یعنی اگر در روند رشد نهال خلل وارد شود، بدون شک این خلل به مشخصات محصول هم لطمه وارد میکند و از مرغوبیت گردو نیز می‌کاهد.

برای اینکه بهترین نهال گردو زودبازده را داشته باشید نیاز است که به میزان آبدهی و همچنین کود دهی به موقع آن‌ها توجه داشته باشید. از این موضوع غافل نشوید که غرقابی نمودن ریشه‌ی این نهال‌ها موجب فلج شدن ریشه می‌گردد. رعایت نکردن این موارد سبب می‌شود که نهال گردو زود بارده، رشد مطلوب و همچنین بار مناسبی را به دنبال نداشته باشد.

به دلیل برخورداری نهال گردو زود بازده از مقاومت بالا در برابر سرما، این نهال میتواند در نواحی سردسیر و مرطوب به راحتی رشد کند و عملکرد مطلوب خود را ادامه دهد. این نکته نیز قابل ذکر است که عملکرد این درخت گردو در گلدهی، به نسبت طولانی‌تر از برخی نمونه‌های دیگر نهال گردو خواهد بود.

فاصله کاشت نهال گردو زود بازده

بهترین فاصله برای کاشت درخت گردو زود بازده 6 در 7 متر است که به ازای هر هکتار 300 اصله نهال گردو کاشته می‌شود.

کشور سازنده نهال گردو زود بازده

کشور سازنده نهال گردوی زود بازده، کشور فرانسه می‌باشد. به دلیل اینکه کشور ما از آب و هوای بسیار گوناگونی بهره مند است، میتوانیم از انواع نهال گردو زود بازده با توجه به شرایط آب و هوایی هر منطقه، برای کشت گردو استفاده کنیم.

البته توجه به نحوه‌ی کاشت و داشت این نهال‌ها در نهالستان گردو برای رشد مناسب نهال‌ها و همچنین برداشت گردوی با کیفیت ضروری است. باید در این رابطه اطلاعات کاملی را نسبت به این نهال گردو زود رس کسب نماییم. خبر خوب اینکه مجموعه نهالستان پالیز گردو، اطلاعات کامل برای نگهداری این نهال گردو را به صورت رایگان به مشتریان آموزش خواهند داد.

درصد چربی

درصد چربی مغز میوه این نهال، مانند اکثر مغزهای گردو بالا می‌باشد.

شکل گردو

گردوهایی با شکل بیضی و مغزهایی پر و خوشمزه بازار فروش نهال گردو زود بار را بسیار گرم کرده است.

ضخامت پوست چوبی

خوب است بدانید که محصول حاصل از به بار نشستن این نهال، دارای پوست کاغذی می‌باشد.

حداکثر ارتفاع درخت گردو زود بازده

ارتفاع نهال گردو در میزان باردهی گردو موضوعی تاثیرگذار است. ارتفاع درخت گردو در این نهال‌ها اغلب یک متر خواهد بود. این خصوصیات درخت گردو خوشه ای سبب می‌شود که افراد، به راحتی برای چیدن این محصول اقدام نمایند. میزان باردهی درخت گردو در این نمونه از نهال‌ها، بسیار پربار خواهد بود.

تحمل خشکی

تحمل این نهال نسبت به کم آبی و خشکی بالا می‌باشد و در این شرایط آسیب جدی نمی‌بیند؛ البته این موضوع نباید موجب کوتاهی و سهل انگاری در آبیاری نهال شود.

نیاز سرمایی نهال گردو زود بازده

این نهال گردوی زود بازده مانند بسیاری از نهال‌ها، نسبت به سرمای شدید حساس بوده و آسیب می‌بیند.

سهولت جداشدن مغز از پوست چوبی

مغز چرب میوه به راحتی و بدون دردسر از پوست چوبی جدا میشود. خوب است بدانید که کاغذی بودن پوست چوبی در سهولت جدا شدن مغز از پوست تاثیر زیادی دارد.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا