سلامت و تندرستی

بهترین متخصص کاشت ایمپلنت تهران

اولین فردی که از ایمپلنت دندان استفاده کرد ، یک سوئدی به نام گوستالارسن بود که 40 سال از کاشت تا پایان عمر استفاده کرد و اظهار داشت که تیتانیوم با بدن سازگار است و به بافت زنده استخوان متصل است. از آن زمان ، میلیون ها نفر در سراسر جهان از ایمپلنت برای بهبود سلامت و ایمنی خود در برابر بیماری های ناشی از پوسیدگی دندان بهره مند شده اند. ایران در زمینه مراقبت از دندان از جهان خارج نشده است و اساتید و متخصصان دندانپزشکی بدون اغراق آمیز در آموزش و مهارت های دیده شده در این زمینه ، جزو بهترین دندانپزشکان هستند. اگر می خواهیم یکی از بهترین متخصصان ایمپلنت ایمپلنت در تهران با معرفی شما ، می توانیم دکتر را معرفی کنیم. عباس گشادرو ، متخصص جراحی لثه و ایمپلنت ، عضو هیات علمی دانشگاه ، عضو انجمن ایمپلنتولوژی و انجمن پریودنتولوژی ، که دارای شورای تخصصی است و از جدیدترین علم و فناوری برای ارائه بهترین خدمات ایمپلنت ایمپلنت در تهران استفاده می کند. به

آنچه باید در مورد ایمپلنت دندان بدانید!

ایمپلنت دندان روشی است که به موجب آن مجموعه ای از دندان ها به فک متصل می شوند و به عنوان دندان اولیه عمل می کنند. این بهترین راه برای جایگزینی دندان از دست رفته است که همه متقاضیان واجد شرایط آن نیستند. کسانی که برای کاشت ایمپلنت در تهران اقدام می کنند ، ابتدا باید با پزشک خود مشورت کرده و با اجازه وی این کار را انجام دهند. اما مزایای کاشت دندان چیست؟ بسیاری از بیماریها و مشکلات جسمی باعث آسیب جسمی و روانی به انسان می شوند. این امر در مورد حفره دندان و پر شدن آنها نیز صدق می کند. از جمله مشکلاتی که برای بیمار ایجاد می شود ، ترس یا خجالت از حضور در جامعه است. نداشتن دندان یا وجود پروتزهای متحرک عزت نفس آنها را پایین می آورد زیرا نگران هستند که هنگام غذا خوردن ، صحبت کردن یا خندیدن مشکلی را مشاهده کنند ، بنابراین سعی می کنند از حضور در جامعه ای که باعث ایجاد استرس عاطفی در فرد می شود اجتناب کنند.

ویژگی های متخصص ایمپلنت تهران

اگر تصمیم شما برای کاشت در تهران و سایر شهرها جدی است ، باید یک متخصص با مهارت و تجربه کافی انتخاب کنید. متخصص ایمپلنت تهران ، با دانش و تجربه خود ، ابتدا وضعیت جسمانی و سلامت دهان و دندان بیمار را بررسی می کند تا مطمئن شود که بیماری خاصی ندارد و استخوان های فک توانایی لازم برای نگه داشتن ایمپلنت را دارند و متقاضی کاندیدای مناسبی است. . ، هزینه درمان و سایر توضیحات لازم برای آمادگی روانی بیمار. دکتر عباس گشدهرو و تیم تخصصی وی با دانش و تجربه خود در این زمینه تلاش می کنند تا زندگی سالم تری را برای بیماران تضمین کرده و از لبخندی زیبا لذت ببرند. در حالی که مضرات از دست دادن دندان نازک شدن لب ها ، ضعیف شدن استخوان فک ، فروپاشی صورت و پیری زودرس و حتی پروتزهای متحرک نمی تواند از تحلیل استخوان جلوگیری کند. بنابراین به بیماران توصیه می شود در تهران ایمپلنت کنند تا در روابط عاطفی و اجتماعی دچار مشکل نشوند.

علاوه بر این ، بهترین پزشک ایمپلنت در تهران فردی با تجربه و دانش کافی در زمینه درمان و جراحی ایمپلنت و همچنین استفاده از مواد اضافی با کیفیت و استاندارد برای ایمپلنت برای بیماران خود ، همچنین با استفاده از تکنولوژی روز و رعایت الزامات بهداشتی است. به اصول یک کلینیک یا مطب برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان. پزشک با تحصیل چندین سال در دانشگاه و گذراندن آموزش های لازم و همچنین انجام موفقیت آمیز عملكرد ، مهارت های خود را به كار می گیرد. علاوه بر این ، هزینه کاشت ایمپلنت در تهران کمی بیشتر از سایر روش ها است و ممکن است بسیاری از مردم نگران پرداخت این هزینه ها باشند و بخواهند کلینیکی را پیدا کنند که خدمات ارزان کاشت را ارائه دهد. اما مهمتر از این هزینه ها کیفیت ایمپلنت و تجربه پزشک ایمپلنت در تهران است ، اما به این دلیل که برای خانواده ها مهم است. کلینیک دکتر عباس گشادرو شرایطی را برای متقاضیان جراحی ایمپلنت فراهم می کند که از درمان تخصصی ایمپلنت به صورت اقساطی و قیمت مناسب استفاده کنند.

همانطور که می دانید عواقب از دست دادن و جایگزینی دندان ها بر کیفیت زندگی افراد بسیار منفی است که یکی دیگر از آثار منفی بر روی اختلالات دندان است. به دلیل وجود فضای خالی که با کشیدن یا انداختن یک یا چند دندان ایجاد می شود ، دندان های کناری به یکدیگر فشار می آورند و باعث کج شدن آنها می شوند که این امر بر روی رشته های عصبی داخل فک فشار وارد کرده و باعث سردردهای شدید می شود. این سردردها او را از انجام بسیاری از فعالیت های روزانه یا کاهش کیفیت کار باز می دارد و این یکی از مشکلات جسمی فرد خواهد بود. اما تأثیر روانی بر او این است که هنگام صحبت با دیگران ، به ویژه در اماکن عمومی ، این اختلال از زیبایی چهره او می کاهد و فرد برای اجتناب از چنین موقعیتی ، گوشه گیری را ترجیح می دهد. اما به جای کسب چنین تجربه ای ، بهتر است قبل از ناخوشایند شدن ایمپلنت به دلیل آثار سوء این تجربه ، داوطلبانه برای کاشت ایمپلنت در تهران داوطلب شوید.

اگر در تهران یا استانهای دیگر زندگی می کنید و راحتی می خواهید کلینیک کاشت ایمپلنت تهران دکتر عباس گشادرو می توانید از https://tehranimplantteam.com برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز در مورد آنها و دیدن نمونه های درمان استفاده کنید یا برای مشاوره یا قرار ملاقات با ما تماس بگیرید. در این کلینیک ، مشاوره با خدمات دندانپزشکی ، از جمله کاشت ایمپلنت ، زمان مشاوره را در نظر می گیرد تا متخصص ایمپلنت از منشا و خلق و خوی بیمار مطلع شود و با معاینه و آزمایش شرایط درمان به درستی تشخیص داده شود. نکته مهم دیگر فضای کلینیک است که محیطی آرام ، شیک ، کادر پزشکی دوستانه ، با رعایت کامل اصول عقیم سازی تجهیزات دندانپزشکی را برای بیماران فراهم آورد. کاهش زمان انتظار بیمار از دیگر موارد مهم در این مرکز کاشت ایمپلنت در تهران است.

* گزارشات آگهی

دکمه بازگشت به بالا