فرهنگ و هنر

برگزاری جشنواره مطبوعات خزر نشانه دغدغه مسئولان فراتر از حوزه جغرافیایی است

تیتر اول/مازندران مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برگزاری جشنواره مطبوعات خزر که در حوزه کشورهای دریای خزر است، نشانه دغدغه رسانه ای شهرستان چالوس محسوب می‌شود، گفت: این شهرستان با وجود مسئولان و خانه مطبوعاتی که دارد فراتر از حوزه جغرافیایی خود عمل می کند.

ایمان شمسایی امروز ۲۴ تیرماه در جلسه برنامه ریزی جهت برگزاری جشنواره بین المللی خزر که در شهریور ماه در چالوس برگزار خواهد شد، اظهار کرد: مسئله دریای خزر برای کشور ما بسیار حائز اهمیت است و اتحاد و ارتباط کشورهای حاشیه خزرعلاوه بر اقتصاد در حوزه فرهنگی نیز بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه شهر چالوس به عنوان یک برند برای کل کشور شناخته شده است، افزود: رویداد مهم رسانه بین المللی خزر که قرار است در چالوس برگزار شود نشان دهنده همراهی و دغدغه مندی همه مسئولان این شهرستان و حوزه فرهنگ و ارشاد است.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه در این جشنواره علاوه بر ساختار باید به محتوا نیز توجه شود، گفت: در این میان نقش رسانه به عنوان انتقال دهنده عملکرد مسئولان و انعکاس مشکلات مردم به مسئولان بسیار مهم است.

در ادامه ساسان شیخی رئیس خانه مطبوعات کشور و استان مازندران نیز با اشاره به برگزاری سه جشنواره بین المللی، ملی و استانی به میزبانی چالوس در ماه‌های آینده، گفت: فراخوان جشنواره خزر و دو جشنواره منطقه شمال و استان مازندران از مدتی قبل داده شد که اختتامیه جشنواره خزر در شهریور ماه به میزبانی چالوس برگزار خواهد شد.

وی با قدردانی از همراهی خوب مسئولان شهرستان اعم از فرماندار و مدیریت شهری همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: تاکنون ۲۳۵ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای خزر ارسال شده است  و امید است تا پایان مهلت ارسال آثار که فردا ۲۵ تیرماه است آثار بیشتری دریافت شود.

انتهای پیام

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا