استان ها

برپایی مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی استان

برپایی مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی استان

مسابقات دوچرخه سواری استقامت جاده استان خراسان رضوی به مناسبت گرامیداشت فردوسی و دهه ولایت روز یکشنبه در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از مشهد؛ سرپرست تیم دوچرخه سواری خراسان رضوی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در پایان این مسابقات امتیاز کریمی، مجید حسین زاده و مهدی روزبهان در رده بزرگسالان عناوین برتر را کسب کردند. در رده جوانان بنیامین فنایی بر سکوی اول ایستاد، سپهر نظافتی دوم شد و سپهر خانی مقام سوم را به خود اختصاص داد. در رده بزرگسالان جواد مهمان واز قهرمان شد، علی چودری و محمد آرامی مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

مجید طهوریان عسکری ادامه داد: این مسابقات در رده سنی جوانان با حضور 10 ورزشکار و در رده بزرگسالان و پیشکسوتان با حضور 30 ​​ورزشکار برگزار شد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی بیان کرد: دوچرخه سواران در ابتدای جاده کمربندی آزاد کمربندی شمالی از بهشت ​​رضا(ع) تا کمربندی قوچان در مسافت 140 کیلومتر رفت و برگشت به رقابت پرداختند.

طهوریان عسکری گفت: طبق قراردادی که با فدراسیون دوچرخه سواری منعقد شده است، این مسابقات در تقویم رسمی فدراسیون قرار می گیرد و از سال آینده به صورت کشوری و بر اساس برنامه ریزی انجام شده در سال سوم با دعوت از دوچرخه سواران برگزار می شود. از جانب کشورهای اسلامی

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا