استان ها

دانشگاه آزاد اسلامی قائنات برای سال ۱۴۰۱ چه برنامه‌هایی دارد؟

حمید طاهری در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، عمده فعالیت های واحد گاناتای دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1400 و برنامه های این دانشگاه در سال 1401 را تشریح کرد: سالانه در زمینه های مختلف.

وی از دیگر فعالیت های واحد قائنات، تولید لباس ضدعفونی کننده ویژه کادر پزشکی شرکت فرپویان، آموزش مجازی و حضوری در دوره های جداگانه و راه اندازی و بازیابی سایت جدید دانشگاه از سرور سازمان مرکزی را برشمرد. . 2000 متر مکعب ذخیره آب های سطحی و احداث و راه اندازی کلینیک و راه اندازی دندانپزشک در فاز اول.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات در تشریح برنامه های آتی دانشگاه گفت: تغییر کاربری زمین های زراعی دانشگاه برای مسکن مسکونی که به تعاونی مسکن کارکنان و اساتید اختصاص می یابد، موجب تقویت هیات علمی می شود. علوم پزشکی پس از تصویب اتاق عمل، راه اندازی مدرسه شبانه روزی و جذب دانشجوی خارجی در برنامه های این دانشگاه در سال آینده قرار دارد.

به گفته طاهری، شهر باستانی و تاریخی غنا دومین شهر پرجمعیت استان هراسان جنوبی و پایتخت محصولات استراتژیک زرشک و زعفران در جهان است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در گاناتا در سال 1379 به عنوان مرکز واحد مشهد آغاز به کار کرد و در سال 1384 به یک نهاد مستقل تبدیل شد. این دانشگاه اکنون دارای 20 استاد تمام وقت، 60 استاد مدعو، 33 کارمند و تقریباً 1400 دانشجو است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات 65 رشته در این دانشگاه برشمرد و افزود: واحد غنا دارای دو رشته دکتری، 13 رشته کارشناسی ارشد و 50 رشته کارشناسی و کاردانی است و تاکنون حدود 6 هزار و 500 دانشجو فارغ التحصیل شده اند. ..

به گفته طاهری، سما دو مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه با حدود 600 دانش آموز دارد و دانشگاه آزاد اسلامی غنا نیز در دو سال اخیر 20 درصد افزایش دانش آموز و 40 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا