استان ها

بررسی ۱۰۵۹۴ پرونده نزاع در پزشکی قانونی استان مرکزی

براساس اخبار مرکز آنلاین؛ علی رضایی در یک کنفرانس خبری در تاریخ 3 ژوئیه با اشاره به آمار زیر اظهار داشت: بیشتر پرونده های پزشکی قانونی در استان مارکو مربوط به اختلافات و درگیری ها است.

وی ادامه داد: این اتفاق به دنبال حوادث جاده ای ، مصرف مواد مخدر و غرق شدن در سدها و سدهای استان به ترتیب انجام می شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی ادامه داد: سال گذشته 8 هزار و 3999 فقره تصادف در جاده پزشکی در پزشکی قانونی استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفت و یک هزار و 193 مجوز بازرسی و دفن برای آنها صادر شده است.

رضایی غرق شدن در سدها و سدهای استان را یکی از مهمترین و تکرارکننده حوادث هر تابستان توصیف کرد که نیازمند توجه بیشتر مردم و دستگاههای مسئول است. مردم باید به ممنوعیت های این منطقه توجه ویژه ای داشته و هشدارها را جدی بگیرند.

رضایی اظهار داشت: تعداد کل پرونده های ثبت شده در پزشکی قانونی استان در سال گذشته 49 هزار و 436 مورد و در سال گذشته 49 هزار و 890 مورد بوده است.

وی اضافه کرد: افتتاح ساختمان پزشکی قانونی جدید در استان و اراک یکی از اقداماتی است که در هفته نظام قضایی انجام شده و فضای خوبی را برای مددجویان ایجاد کرده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی از حمایت های استاندار استان و سازمان برنامه و بودجه استان در حل تجهیزات و مشکلات نیروی انسانی این مجموعه قدردانی کرد و ادامه داد: از جمله اقدامات انجام شده در سالهای اخیر مشکلات در شهرهای استان

رضایی تأکید کرد: به منظور کاهش تأخیر در سیستم دادگستری استان ، زمان رسیدگی به پرونده ها تا حد امکان کاهش می یابد و برای کسانی که پاسخ نمی دهند ، یک بازه زمانی در نظر گرفته شده و سپس به مرجع قضایی منتقل می شود. .

48

دکمه بازگشت به بالا