اقتصادی

با تعطیلی بانک‌ها تکلیف حقوق کارمندان و بازنشستگان چه می‌شود؟

دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی گفت: با وجود تعطیلی همه بانک ها (دولتی و خصوصی) در هر دو استان تهران و البرز ، حقوق دولت به موقع پرداخت می شود.

به گزارش تیتر اول ، پس از تعطیلی کلیه دفاتر استان های تهران و البرز ، در این بازه زمانی از امروز تا یکشنبه هفته آینده کلیه شعب بانک های دولتی و خصوصی تعطیل شدند.

بر این اساس ، کلیه خدمات بانکی بصورت غیر حضوری ارائه می شود و سیستمهای بانکی مانند پایا ، ساتنا و چکاوک فعال خواهند بود. وی برای انجام این کار ، شبکه بانکی را در مورد ساعات کار سیستم های Satna و Paya و چگونگی تمدید ضمانت نامه های صادر شده توسط بانک مطلع کرد. سیستم اسپم را در جولای و آگوست امسال امتحان کنید.

علاوه بر این ، علیرضا قیطاسی گفت: “تعداد کمی از بانک ها مانند تعطیلات نوروز از طریق وب سایت های بانک های مربوطه اعلام می شوند تا اقدامات لازم را مطابق با روزهای آخر ماه و مهلت پرداخت دستمزد انجام دهند.

دبیر شورای هماهنگی امور خارجه و بانک های نیمه دولتی در برنامه تلویزیونی تأکید کرد که خدمات تعطیلات در محل ارائه نمی شود.

وی افزود: علی رغم تعطیلی کلیه بانک ها (دولتی و خصوصی) در هر دو استان تهران و البرز ، برنامه هایی تدوین و شعبه هایی برای اطمینان از پرداخت به موقع حقوق دولت تنظیم شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا