اقتصادی

یوان دیجیتال به خودپرداز بانک ها رسید!

یوان دیجیتال را می توان در 3000 دستگاه خودپرداز نصب شده در سراسر چین به پول نقد تبدیل کرد.

صنعت و تجارت بانک چین ، یکی از م keyلفه های کلیدی در توسعه پروژه ملی ارز دیجیتال چین ، از ویژگی جدیدی برای مشتریان خود رونمایی کرده است که به مردم امکان می دهد یوان دیجیتال را با پرداخت 3000 دلار به پول نقد تبدیل کنند. در سراسر کشور. بنابراین ، این بانک چینی به اولین بانکی در چین تبدیل خواهد شد که چنین فرصتی را برای مشتریان خود ایجاد می کند.

هدف تسهیل تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد در چین است. بیشتر و بیشتر بانک ها در چین این کار را برای مشتریان خود انجام می دهند: بانک کشاورزی چین ، یکی از چهار بانک بزرگ دولتی ، به طور آزمایشی از 10 دستگاه خودپرداز پایتخت برای دارندگان دیوان یوان پول نقد برداشت می کند.

طبق اعلام بانک خلق چین ، یوان دیجیتال به طور رسمی در طول بازی های المپیک زمستانی 2022 چین در سراسر کشور راه اندازی می شود. این ارز که پرداخت دیجیتال نامیده می شود ، دارای برخی از ویژگی های ارزهای دیجیتال در بازار نیز خواهد بود ، اما از برخی جهات تفاوت دارند.

یوان دیجیتال به تدریج با پول نقد جایگزین می شود. می توانید از تلفن های هوشمند خود برای انجام معاملات مربوط به ارزهای دیجیتال استفاده کنید. دارندگان این ارز همچنین می توانند یوان دیجیتال را بین حساب های یکدیگر منتقل کنند. یوان دیجیتال هنوز در بسیاری از شهرهای بزرگ چین در حال آزمایش است ، اما مقامات چینی قصد دارند میلیون ها ارز دیجیتال خود را از طریق روش های مختلف از جمله قرعه کشی در دسترس شهروندان خود قرار دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا