استان ها

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان سمنان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری تیتر اول استان سمنان، در حکم انتصاب سمانه سلطانی پور به امضای امیر کرم زاده آمده است: نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسئولیت‌پذیری فردی سرکار عالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان معـاون صنایع‌دستی و هنـرهای سنتی منصوب می‌گردید.

اجرای برنامه خلاقانه در حوزه صنایع‌دستی، برنامه‌ریزی جهت تقویت در این حوزه و مراکز توسعه و ترویج صنایع‌دستی، ارتقاء سطح مهارت‌های علمی و فنی و هنری صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی، بهره‌گیری از حداکثر توان تخصصی صاحب‌نظران، کارشناسان، منابع انسانی موجود و هماهنگی با حوزه‌های ستادی از وظایف مورد انتظار است.

امید است تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت ا… رئیسی با تأکید بر شاخص‌های عدالت محوری، انقلابی گری، مردم‌داری، پاک دستی، فساد ستیزی و قانون مداری در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

از خداوند متعال توفیقات سرکار در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را خواهانم.

سمانه سلطانی دارای مدرک دکترای علوم ارتباطات و به‌عنوان سرپرست معـاونت صنایع‌دستی و هنـرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان مشغول به فعالیت بوده است.

در رزومه کاری او، عناوینی ازجمله مسئول روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی استان سمنان نیز وجود دارد.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا