استان ها

پول یک بازیکن استقلال برابر کل بودجه ورزش آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۰ است!

به گزارش تیتر اول از آذربایجان غربییحیی بهاری در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال جام حذفی اعلام کرد: بازی فردا فرصت خوبی است تا محصولات خود را به فوتبال ایران ارائه کنیم. باشگاه ما از سال 1390 در قالب مدرسه فوتبال شروع به کار کرد و هم اکنون یکی از جوان ترین و بومی ترین تیم های ایران است و فردا می توانیم این محصولات را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: بازی با استقلال بسیار سخت و نابرابر است چرا که دستمزد استقلالی ها برابر با کل بودجه ورزشی استان آذربایجان غربی است. فردا شاهد یک جنگ نابرابر خواهیم بود اما روی تلاش، اشتیاق، تلاش و استعداد بازیکنانمان حساب می کنیم. بازیکنان ما از آکادمی تیم ما هستند و متعلق به شهر ارومیه هستند و فردا بدون توجه به نتیجه ما می توانند توانایی های خود را نشان دهند و فردا خود را برنده بازی می دانیم زیرا فوتبالیست ها و محصولات خود را به نمایش می گذاریم.

بهاری تصریح کرد: تیم 90 تیم ارومیه در 10 سال گذشته مسیر زیادی را طی کرده است. از مسئولان می خواهم به ما کمک کنند. در سال 97 که با پرسپولیس بازی کردیم خطای بدی داشتیم و یک بر صفر باختیم. پرسپولیس پارسال فینالیست آسیا شد اما اشتباهات داوران در آن بازی به ضرر تیم ما بود. ما یک شهرستان و یک تیم سرکوب شده هستیم و به هر حال بازی فردا شانس و یک جور جنگ نابرابر داریم امیدوارم داوران باتجربه با دل و جرات قضاوت کنند که حق به حق می رسد.

یحیی بهاری با بیان اینکه می گویید دستمزد استقلال به اندازه کل بودجه استان است اما در والیبال ارومیه حقوق خوبی می گیرند گفت: بله ارومیه را به والیبال می شناسند و سعید را معروف است، ارومیه پایتخت والیبال و شهر والیبال است. طرفداران.” والیبال یک دنیاست، اما پرداخت والیبال اینطور نیست. اگر این را بگویم فکر می کنم این برای فوتبال ما درد است که تیمی از استان آذربایجان غربی که باکری ها و امینی هم در آن حضور داشتند، بودجه ورزشی خود را ناعادلانه تقسیم می کند. بازیکنان استقلال و پرسپولیس هستند. ارومیه شهری با استعداد است من از این تریبون استفاده می کنم و امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه ای به استان های محرومی چون ما داشته باشند. در ارومیه فرشاد احمدزاده، محمد زینلی را در فوتبال داشتیم، فردا محمد رستمی زاد 17 ساله را خواهیم داشت اما من می خواهم نگاه منصفانه به فوتبال ملی داشته باشم.

بهاری درباره احتمال غافلگیر شدن تیم 90 گفت: 90 در جام حذفی بازی خوبی انجام داد. آنها متوجه پنالتی ما نشدند محمدو انصاری باید اخراج شود. ما ایمان داریم.

وی در خصوص شرایط تیم ارومیه 90 در لیگ دوم گفت: ما تیم دوم جدول لیگ دو هستیم، سه سال پیش تیم ما در بدهی سنگین فرناندز قرار گرفت که مربوط به سری 90 نبود. و ما یک فصل پشت پنجره های بسته بازی کردیم.” ما به لیگ دوم سقوط کردیم اما هدفمان بازگشت دوباره به لیگ اول است. اکنون با یک بازی کمتر و یک امتیاز اختلاف در رده دوم جدول قرار داریم. می خواهیم به لیگ برگردیم. دو و هواداران ما را خوشحال کنید.

یحیی بهاری در پایان نشست خبری اعلام کرد که خواستار تعیین حقوق 90 ​​باشگاه ارومیه ای در تبلیغات فردای محیط بازی است. اگر این بازی در ارومیه و ورزشگاه تختی برگزار می شد، به خودمان بستگی داشت، اما حالا که استقلال پیشتاز شده، امیدوارم به حق باشگاه ما هم توجه شود.

48

دکمه بازگشت به بالا