فرهنگ و هنر

بازندگان بزرگ اسکار ۲۰۲۱ – تیتر اول

طبق گزارش هالیوود ریپورتر ، در مراسم اسکار 2021 ایالات متحده ، روند اهدای جایزه تغییر کرد و اعلامیه بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر زن به پایان شب پس از معرفی بهترین فیلم امسال موکول شد ؛ به این ترتیب اگر بینندگان می خواستند تلویزیون را خاموش کنند بعد از اینکه فیلم “سرزمین آوارگان” به عنوان برنده بهترین گروه فیلم انتخاب شد ، دو جایزه اصلی مراسم را از دست دادند.

در گروه بهترین بازیگر زن ، که دو بازیگر زن سیاه پوست نامزد شدند ، هیچ یک جایزه نگرفتند. با این حال ، ویولا دیویس با چهار نامزدی برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن سیاه پوش شد.

در عوض ، جایزه بهترین بازیگر زن به فرانسیس مک دورماند به همراه کلوئی جو برای بازی در فیلم سرزمین آوارگان تعلق گرفت که نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب ، انجمن بازیگران ، منتقدان و جایزه فیلم مستقل Sprite نبود ، اما به مدت دو هفته . این بازیگر زن بفتا را تحویل گرفت. ویولا دیویس و کری مولیگان که نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جوایز انتخاب منتقدان و جوایز فیلم Independent Sprite بودند ، حتی نامزد دریافت جایزه BAFTA نیز نبودند.

در گروه بهترین بازیگر مرد ، که قرار بود بازیگر فقید چادویک بوزمن برای آخرین فیلم بلند خود اسکار و همچنین بسیاری از جوایز اخیر در آکادمی فیلم آمریکا نامزد شود ، سرانجام این جایزه به آنتونی هاپکینز برای بازی در نقش “پدر” تعلق گرفت. ” “هاپکینز همچنین اخیراً به عنوان برنده بهترین بازیگر مرد بفتا انتخاب شد.

از دیگر بازماندگان برجسته رویداد امسال می توان به گلنا کلوز ، بازیگر پس زمینه غم و اندوه هیل بیلی اشاره کرد که پس از حضور در مراسم امسال به هنرمندانی چون دیانا وارن پیوست که علی رغم حضور دوباره در اسکار ، اما همچنان برنده این جایزه شد. با این حال انتظار نمی رفت که کلوز و وارن امسال برنده شوند.

دادگاه شیکاگو به هدایت آرون سورکین که شب گذشته در شش رشته نامزد شده بود ، علی رغم شرکت در جوایز انتخاب منتقدان ، در جوایز اسکار امسال هیچ جایزه ای کسب نکرد.

از دیگر آثاری که علیرغم فرصت های فراوان نتوانستند اسکار بگیرند ، می توان به “بورات 2” ، “میامی شب” ، “مولان” ، “اخبار جهانی” ، “اما” ، “مرثیه هیل بیلی” ، “جمعی” و می توان نام برد. “پینوکیو”.

فیلم “زن جوان مبارک” که در گروه بهترین فیلمنامه اصلی درخشید ، بعد از شب ظاهر خوبی نداشت. “راهب” اثر دیوید فینچر که امسال در 10 دسته بود ، فقط با دو جایزه شب را به پایان رساند.

5757

دکمه بازگشت به بالا