استان ها

بارندگی در ۵۵ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان ثبت شد

بارش باران در 55 ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان ثبت شده است

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: گزارش بارش از 55 ایستگاه هواشناسی در طول شبانه روز گذشته در این استان ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از سیستان و بلوچستان، محسن حیدری گفت: 55 ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان از جمله چابهار 27 میلی متر، چابهار 19.7 میلی متر و نیکشهر 15.6 میلی متر بارندگی را ثبت کردند.
وی گفت: از دوشنبه شب که سامانه بارشی وارد سیستان و بلوچستان شد شاهد بارش باران بودیم و این سامانه تا پایان هفته در استان ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: پیامدهای این پدیده جاری شدن آب، طغیان معابر و رودخانه ها و جاده های فصلی، لغزندگی معابر و خسارت به بخش کشاورزی است.
وی بیان کرد: در خصوص مناطق دریایی نیز شاهد غرق شدن شناگران، آسیب به قفس و تورهای ماهیگیری، آسیب به قایق ها و شناورهای کوچک و اختلال در فعالیت های دریایی خواهیم بود.
حیدری همچنین به وزش باد شدید و گرد و خاک از بعدازظهر دوشنبه تا امروز در مناطق مرکزی و شرق سیستان و بلوچستان اشاره کرد.

وی گفت: تا پایان هفته در سفرهای برون شهری و کوهنوردی احتیاط و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی خودداری شود.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به مواج بودن دریا از شنا و فعالیت های دریایی در آب های دریایی عمان خودداری شود و صیادان در هنگام خروج از دریا مراقب باشند.

انتهای پیام





آیا این پست مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای دادن به و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا