استان ها

اگر سرمربی بخواهد بازیکن برزیلی می‌خریم

تیتر اول/ خراسان رضوی مدیرعامل تیم رکن آذین خاورمیانه مشهد گفت: ما تابع نظرات سرمربی آینده تیم فوتسال رکن آذین هستیم و در صورت تمایل با بازیکنان برزیلی قرارداد امضا می کنیم.

مهدی خانی در گفت وگو با تیتر اول، درباره کسب امتیاز تیم کامل چیپس و ورود گروه خاورمیانه رکن آذین به عرصه تیم داری در ورزش استان گفت. اولاً حمایت از جوانان مستعد مشهدی که همواره در عرصه فوتسال در کشور و حتی جهان حرف های زیادی برای گفتن داشته اند و دوم اینکه برندسازی و معرفی فعالیت های شرکت های موجود در کارنامه خود به عموم مردم .

مدیرعامل تیم فوتسال خاورمیانه رکنس آذین اظهار داشت: پس از مذاکره با کل گروه توکن، در نهایت امتیاز این باشگاه را خریداری کردیم. ما باید از بخش خصوصی قدردانی کنیم که سال ها در این شهر دلسوزانه برای ورزش و جوانان این شهر سپری کرده است. همچنین امیدواریم بتوانیم نماینده خوبی از فوتسال استان در بالاترین سطح مسابقات فوتسال کشور باشیم.

هانی درباره جذب حمید بیگم به عنوان سرمربی جدید این تیم گفت: بیگم هم جزو گزینه های ماست. پس از انعقاد توافقات نهایی، انشالله به زودی سرمربی جدید تیم رکن آذین را معرفی خواهیم کرد.

وی در خصوص جایگاه تیمش در رده بندی مسابقات گفت: با شناخت کامل از جایگاه تیم وارد جدول شده ایم و هدفمان برای سال اول حفظ امتیاز لیگ برتر فوتسال مشهد است. به این ترتیب ما در کنار سرمربی بعدی خود خواهیم بود و هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد.

هانی با اشاره به تمایل باشگاه برای جذب بازیکنان خارجی و احتمال حفظ چند بازیکن فعلی در تیمش، گفت: همه چیز به نظر سرمربی باشگاه بستگی دارد. اگر بازیکن در مسیر بازی در پازل تاکتیکی خود قرار نگیرد، مطمئناً از تیم حذف خواهد شد. برای خرید خارجی مشکلی نداریم و در حال حاضر یکی دو فرصت برزیلی را زیر نظر داریم.

خانی خاطرنشان کرد: فکر می کنم بقا بهترین کار ممکن برای تیم در سال جاری است، اما رسیدن به رتبه اول لیگ برتر فوتبال ایران در سال آینده و آسیایی شدن در سال های آینده مهمترین هدف ما است امیدوارم. با برنامه ریزی دقیق و مدون محقق خواهد شد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا