استان ها

سرمربی پیکان: کیفیت زمین ما در تهران اصلا خوب نیست

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دوست داریم در همه بازی ها طوری رفتار کنیم که با نفت بازی می کنیم، اما کیفیت زمین ما در تهران چندان خوب نیست.

به گزارش تیتر اول، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: ما آن را انجام دادیم.

وی افزود: متأسفانه فرصت نداشتیم کار را به پایان برسانیم، اما خوشحالی آن فوتبال خوب بازیکنان تیم ما است. خوب است که تیم ما می تواند موقعیت ایجاد کند، اما پایان دادن به کار در فوتبال نیز بسیار مهم است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: کیفیت خوب زمین آبادان خیلی به ما کمک کرد چراکه در تهران چنین زمینی نداریم و امروز توانستیم از زمین مناسب استفاده کنیم و بازی خوبی ارائه کنیم. “

حسینی خاطرنشان کرد: تیم داوران نیز امروز بسیار خوب کار کردند و اشتباهات کمی داشتند.

وی درباره مشکل امتیاز گرفتن تیم پیکان گفت: مهاجمان باکیفیت زیادی لیگ ما را ترک کرده اند و در خارج از کشور بازی می کنند. بهترین لیگ های دنیا بازیکنان خوبی از کشورهای مختلف می آورند اما ما همه بازیکنان خوب خود را واگذار کرده ایم و هیچ بازیکن خارجی خوبی وارد کشور نشده است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: باید با بازیکنان خود تمرین کنیم تا کیفیت آنها بالا برود.

وی ادامه داد: دوست داریم در همه بازی ها همینطور عمل کنیم اما یک مشکل این است که کیفیت زمین ما در تهران خیلی خوب نیست. تیم ما تیم جدیدی است و امیدواریم بازیکنانمان به تدریج پیشرفت کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا