اقتصادیبهترین های کسب و کارعمومی

انواع نمای بیرونی ساختمان سه طبقه

نمای ساختمان های سه طبقه

: اگر به دنبال ساخت خانه هستید یا اصلا کار شما ساختمان سازی است. نباید طراحی خانه و به نوعی معماری آن را در جامعه ی رو به رشد امروز نادیده گرفت. از طرفی خانه هایی به سبک قدیمی و ساده هستند که صاحبان آن ها به دنبال زیبایی در نما ساختمان خود می باشند، برای آن ها نیز هنوز دیر نشده  و می توانند با استفاده از سنگ، سرامیک و چوب، ظاهر ساختمان خود را زیبا جلوه دهند. در این مطلب به انواع طراحی معماری ساختمان به سبک مدرن و زیبا و با انواع  سنگ، سرامیک و چوب، می پردازیم که در این مطلب در میان انواع نمای ساختمان دو طبقه و چند طبقه، به بررسی نما ساختمان سه طبقه می پردازیم.

نمای ساختمان سه طبقه با طراحی مدرن و زیبا

طراحی  سنگ نما ساختمان سه طبقه با توجه به اینکه اداری، مسکونی، آپارتمانی، ویلایی، محل کاری خاص و … باشند، متفاوت است در این مجموعه عکس ها تنوع نماهای مختلف را مشاهده نمایید. با دیدن این طرح ها مطمئنا به اهمیت بیشتری می دهید.

نمای ساختمان های غیر مسکونی ۳ طبقه

در این مجموعه انواع طراحی های زیبا و مدرن را برای نما ساختمان های اداری ملاحظه بفرمایید. به جلوه و زیبایی این طرح ها و اهمیت آن ها در بحث تجاری و اقتصادی آن توجه نمایید.

 

طراحی نمای بیرونی برای ساختمان های مسکونی

خرید سنگ نما: درا ین جا چند نمونه عکس برای شما قرار می دهیم تا ذوق شما را بیدار نماید و در انتخاب طرح نمای ساختمان خود بهتر و راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید.

نمای ساختمان ۳ طبقه با سرامیک و طرحی زیبا

نما ساختمان با سرامیک و معماری زیبا در طراحی آن

نما ساختمان با استفاده از چوب و سرامیک

نما ساختمان ۳ طبقه با طراحی خلاقانه و زیبا

نما زببا برای ساختمان مسکونی

طراحی نما شیک و مدرن در ساختمان ۳ طبقه

طراحی نما ساختمان با استفاده از سنگ و چوب

طراحی زیبا و خلاقانه نما با استفاده از سنگ

طراحی مدرن نما ساختمان ۳ طبقه

معماری ساختمان ۳ طبقه ی شیک

نمایی زیبا برای ساختمان

معماری ساختمان با بکارگیری سنگ و چوب

ساختمانی زیبا با نما ساده و شیک

نما ساختمان ۳ طبقه با سنگ و سرامیک

طراحی نما ساختمان با ایده ای خلاقانه

ساختمان مسکونی با نما ساده و زیبا

نمای مدرن برای منازل چند طبقه مسکونی

طراحی مدرن و زیبا برای نمای بیرونی

نمای بیرونی منزل با طراحی زیبا

استفاده از سنگ و سرامیک در نما ساختمان

 تصاویری از نمای ساختمانهای ویلایی

طراحی بیرون ساختمان که به نما ساختمان معروف می باشد، اهمیت زیادی در زیبایی منازل و ویلا ها دارد، زیرا به هنگام ورود اشخاص به ساختمان، اولین چیزی است که جلب توجه و خودنمایی می کند، از این رو معماران و طراحان ساختمانها به این موضوع اهمیت زیادی می دهند، ویلا ها از جمله خانه های لوکس و زیبا هستند که از جذابیت زیادی برخوردارند و معماری بیرونی این ساختمانها نیر همانند معماری داخلی بسیار مهم می باشد، امروزه طراحی های متنوع و فوق العاده جذابی برای نما بیرونی ساختمانهای ویلایی وجود دارد، در ادامه تصاویری از انواع معماری بیرونی و شیک خانه های ویلایی را می توانید ملاحظه نمایید.

زمانی که صحبت از معماری ساختمان ها می شود، اغلب اوقات ناخودآگاه ذهن ها معطوف بهترین و لوکس ترین طرح ها برای خانه های ویلایی خواهد شد، زیرا معمولا مهندسان و طراحان ساختمانها وسواس و حساسیت زیادی برای این بناها به خرج می دهند و سعی می کنند از جدیدترین و پیشرفته ترین معماری ها در طراحی این بناها استفاده نمایند، اگرچه به دلیل هزینه های بالا تعداد افراد کمی هستند که قادر به زندگی کردن در چنین فضا های لوکس، باکلاس و شیک می باشند، اما دیدن این تصاویر می تواند جذابیت زیادی برای خیلی از افراد داشته باشد، در اینجا می توانید تصاویر جدیدی از بهترین معماری بیرونی ساختمانهای ویلایی را ببینید و لذت ببرید.

امیدواریم با دیدن این مجوعه عکس در این بخش از دکوراسیون به اهمیت نمای ساختمانها در جامعه امروز پی برده باسید  و با دیدن این تصاویر خود را برای انتخاب طرحی زیبا در ۳ طبقه ی خود آماده کرده باشید.

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

 نمای ساختمان ترکیب توان مهندسی فن آوری های نوین ، تجربه ، هنر، خلاقیت و استفاده از عناصر بصری و دیداری در کنار یکدیگر است و هنگامی که بر مبنای اصول و هارمونی طراحی شود ، علاوه بر جذب نگاه دائمی مخاطب ، می تواند فارغ از محدودیت های زمان و مکان ، به اثری جاودانه تبدیل شود. نمای ساختمان  همانند لباس ، معرف هویت و شخصیت ظاهری یک ساختمان محسوب می شود ،که سیرت داخل یک ساختمان را هم به ما نشان می دهد.

نمای مدرن ساختمان

نمای مدرن در نظام بصری و فضای شهری از قوانین و قوائد خود استفاده می کند. استفاده از ریتم های عمودی و افقی و زاویه دار و همچنین مصالح نوین و تکنولوژی های جدید بر جذابیت و پویاییمی افزاید.

نمای کلاسیک ساختمان

نمای کلاسیک یا نمای رومی یکی از دوست داشتنی ترین نمای ساختمان در ایران محسوب می شود. تقارن یکی از مهمترین اصول طراحی به حساب می آید.نمای کلاسیک از اصالت زیادی برخوردار است.

نمای نئوکلاسیک ساختمان

نمای نئوکلاسیک از معماری روم باستان و یونان و از سبک معماری رنسانس و همچنین باروک ایده می گیرد. به نوعی سبک مدرنی است که همانند پوسته و لایه ایی بر معماری و نمای کلاسیک کشیده شده .

نمای ساختمان دانشی به روز و همیشه در حال متحول شدن است. در این حوزه‌ی چالش برانگیز و جذاب با ابهامات و سوالات بسیار زیادی در خصوص نما روبرو می‌شویم که جواب آن بسیار سخت و دشوار است. ولی در بین همه این سوالات جواب دادن  به این سوالها از همه دشوارتر است؛ “کدام سبک و مصالح برای من مناسب تر است ؟”در این مقاله قصد داریم با بررسی انواع نما ها در ایران، سبکهای مختلف ،مصالح رایج و همچنین نمونه قبل و بعد پروژه های انجام شده بپردازیم .همچنین ما اقدامی فراهم نموده ایم تا بتوانید با تماس با مشاورین از خدمات مشاوره رایگان استفاده نمایید.

منبع : ایران سنگ

دکمه بازگشت به بالا