حوادث

انجام ۶۲۶ ماموریت امدادی و نجات جان ۴۳۷ نفر در حوادث یک هفنه گذشته

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از انجام ۶۲۶ ماموریت امدادی در یک هفته گذشته و امدادرسانی به حدود ۱۳۰۰ نفر در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش تیتر اول، محمودی با اشاره به اقدامات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر در یک هفته گذشته و از ششم تا سیزدهم اسفندماه، گفت: در یک هفته گذشته، امدادگران سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر در انجام ۶۲۶ ماموریت امدادی در سراسر کشور حضور داشتند.

وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در این مدت زمان، به ۱۲۹۱ فرد حادثه‌دیده امدادرسانی کردند، افزود: امدادگران همچنین در یک هفته گذشته جان ۴۳۷ نفر را در حوادث مختلف جاده‌ای، طبیعی و … نجات دادند.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از انتقال ۲۷۵ نفر از مصدومان حوادث به مراکز درمانی خبر داد و گفت: در این بازه زمانی، ۲۰۵ نفر از مصدومان و مجروحان ناشی از حوادث، خدمات درمان سرپایی دریافت کردند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، وی با اشاره به عملیات امدادگران در حوادث جاده‌ای نیز عنوان کرد:‌ امدادگران با استفاده از تجهیزات مخصوص نسبت به رهاسازی ۷۷ خودرو و نجات ۱۳۵ مصدوم حوادث ترافیکی نیز اقدام کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا