جامعه

انتقاد نوروزی از عملکرد شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراها

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کار شورای عالی در زمینه رصد انتخابات گفت: این قانون اجازه تصویب مجدد افراد رد صلاحیت شده در شهرهای زیر 200 هزار نفر را نمی دهد. ، اما شما حتی به شهرهایی با کمتر از 1000 نفر اجازه داده اید.

به گزارش تیتر اول ، حسن نوروزی امروز (سه شنبه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزارت کشور در انتخابات ، ضمن تبریک به حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی ، گفت:

رباط کریم و نماینده مردم بهارست در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کشور در مورد نظارت و هیئت ها تبعیض قائل شد. من ساعت سه صبح شنبه در دفتر فرمانداری بودم و هیئت های نظارت شام نخورده بودند. من این انتقاد را به معاون وزیر کشور در زمان انتخابات رساندم. عصر روز شنبه ساعت 4 صبح به دست اعضای هیئت نظارت رسید و مورد احترام و تبعیض هیئت نظارت و بازرسان قرار نگرفت. رحمانی فضلی تا از دست اندرکاران این حادثه بد س questionال کند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با یادآوری هیات مرکزی برای نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا ، ادامه داد: این قانون فقط به شما اجازه می دهد شهرهایی با بیش از 200 هزار نفر را تصدیق کنید ، اما شما حتی اجازه دادید شهرهای کمتر از 1000 نفر ، و در حال حاضر با مشکلاتی روبرو هستیم. بسیاری از افراد توسط واجا ، ناجا ، دادگستری ، امنیتی و کل بازرسی ایالت رد شدند و ما رد صلاحیت آنها را پذیرفتیم ، اما شما آن را تأیید کردید.

وی سرانجام از مذاکرات با نمایندگان تهران در هیئت نظارت نادری و تقی پور خبر داد و گفت: امیدوارم مجوز راستی آزمایی و محاسبه مجدد صادر شود و افراد منتخب قطعاً در این محاسبه مجدد تغییر کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا