ورزش و نشاط

انتخاب میزبان چالش جدید AFC در صورت متمرکز شدن لیگ قهرمانان/قطر و امارات زمین بی‌طرف نیستند

طبق این گزارش شفافکنفدراسیون فوتبال آسیا (کنفدراسیون فوتبال آسیا) امروز (چهارشنبه) یک کنفرانس ویدئویی با نمایندگان غربی و شرقی برگزار می کند تا هدف لیگ قهرمانان 2020 را تعیین کند.

در همین زمینه ، مجله الشرق الاوسط به مشکلات برگزاری این جلسات پرداخت. رسانه های سعودی گزارش دادند: “عمان ، بحرین و کویت فرصت دارند میزبان لیگ قهرمانان آسیا 2020 شوند زیرا آنها نماینده ای در این رقابت ندارند و به عنوان میزبان کاملاً بی طرف هستند.”

اما نکته اینجاست که روسای فدراسیون های عمان ، بحرین و کویت قبلاً اعلام کرده اند که کنفدراسیون درخواستی برای میزبانی این مسابقات برای آنها ارسال نکرده است. البته همه روسای این سه فدراسیون اظهار داشته اند كه در شرایط فعلی آنها نمی توانند ویروس كرونا را منتقل كنند.

منابع آگاه اعلام می کنند که فدراسیون های قطر و امارات آمادگی لازم برای پذیرش متمرکز را اعلام کرده اند ، اما نکته این است که هر دو کشور بی طرف نیستند زیرا در لیگ قهرمانان حضور دارند ، بنابراین کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی تواند آنها را انتخاب کند زیرا در اعتراض به عربستان سعودی هستند. ایران و سایر کشورهای رقیب روبرو خواهند شد.

دکمه بازگشت به بالا