ورزش و نشاط

امیدوارم در فینال آسیا جشن ملی را برپا کنیم

آفتاب‌‌نیوز:

جعفر سمیعی در یک مصاحبه تلویزیونی اظهار داشت: قبل از هر چیز انتخاب جهیجه گل محمدی به عنوان بهترین مربی غرب آسیا را تبریک می گویم.

وی در مورد شکایت النصر از پرسپولیس افزود: علی رغم همه بدبختی هایی که انجام شد ، با تلاش تیم حقوقی و مشاوران حقوقی خوب این باشگاه و فدراسیون فوتبال ، باشگاه پرسپولیس توانست هم در مستطیل سبز پیروز شود و هم حریف را خارج از زمین شکست دهد. النصر اصرار داشت که قرارداد بازیکنان جدید خارج از مهلت قانونی ثبت شده است ، اما AFC شکایت آنها را رد کرد. در مرحله دوم ، باشگاه النصر 123 صفحه فرجام خواهی خود را علیه ایفوسی علیه ما مطرح كرد و دلایل دیگری از جمله نبود شرایط برای دریافت پروانه حرفه ای را بیان كرد كه ایفوسی نیز آن را رد كرد.

وی در مورد محرومیت عیسی الکثیر گفت: ما به دادگاه عالی ورزش نامه نگاری کرده ایم تا بتوانیم از الکثیر استفاده کنیم و امیدواریم این حکم لغو شود.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد جذب بازیکن جدید خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا در روزهای آینده همه کارها را به پایان برسانیم.

وی تأکید کرد که باید از کادر فنی تیم و بازیکنانی که با وجود همه مشکلات به کار خود ادامه می دهند تشکر کنم. ما در تلاش هستیم تا از نظر مالی و لجستیکی شرایط لازم را برای حل مشکلات قبل از فینال آسیا و برگزاری تعطیلات ملی در روز نهایی فراهم کنیم.

دکمه بازگشت به بالا