سلامت و تندرستی

افزایش ۱۸ درصدی بستری‌های کرونا در تهران/احتمال آلودگی شهرهای استان در هفته سوم فروردین

معاون درمان ستاد تاجگذاری استان تهران از افزایش 18 درصدی تعداد بستری شدن بیماران کرونا ویروس در تهران خبر داد و گفت: متاسفانه تعداد بیماران مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب در بیمارستان ها نیز افزایش یافته است.

دکتر. نادر توکلی در مصاحبه با تیتر اول ، بوی درباره وضعیت بیماری کرونا ویروس قلب در استان تهران گفت: متأسفانه از هفته گذشته بستری شدن در بیمارستان برای ما 18 درصد افزایش یافته است که نگران کننده است. اگرچه میزان مرگ و میر در ماه مارس کمتر از ماه فوریه بود ، اما ما همچنان این افزایش در بستری ها را داشتیم که نگران کننده است.

وی گفت: این افزایش در بستری ها به دلیل افزایش تراکم جمعیت و کاهش فاصله اجتماعی است که طی یک هفته گذشته در تهران اتفاق افتاده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: این افزایش بستری در بیمارستان به طور کلی در سن خاصی نبوده و نبوده است. همزمان متأسفانه تعداد بیماران مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب در بیمارستان ها نیز افزایش یافته است.

توکلی درباره مجاز بودن سفر به شهرهای زرد و آبی و امکان سفر کامیون داران در جشنواره نوروز گفت: از آنجا که کامیون داران اگر در ایام تعطیلات مسافرت کنند معمولاً به تمام نقاط کشور سفر می کنند و سفر زیادی داریم ، متأسفانه در شهرهای مختلف تهران آلودگی وجود دارد و بر این اساس ما در مورد هفته های سوم و چهارم Fairhardin در تهران هشدار می دهیم.

وی تاکید کرد: درخواست وزارت بهداشت و ستاد استان این بود که مردم در خانه بمانند و سفر نکنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا