فرهنگ و هنر

اشتغال حدود ۴۵۰ فرزند شهید و ایثارگر در شش ماهه اول سال

تیتر اول / لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه 250 نفری که امسال در این آزمون شرکت کردند و اکنون در مرحله مصاحبه و گزینش هستند ، گفت: آنها قبلاً ثبت نام کرده اند و حدود 200 نفر از این افراد استخدام می شوند.

محمود زرینجویی در گفت وگو با تیتر اول ، با اشاره به اینکه ما در بنیاد منتخبان و امور ایثارگران به دنبال اشتغال پایدار و ایجاد اشتغال هستیم ، اظهار داشت: در این زمینه در زمینه پرورش گیاهان دارویی اقدام شده است.

وی ادامه داد: بسته به شرایط آب و هوایی و خاک هر منطقه ، نوع گیاهان مورد درمان متفاوت است ، تاکنون گیاهانی مانند موسیر و گل محمدی توسط شهدا و خانواده های آنها کشت شده است.

زرینجویی اظهار داشت: از منابع طبیعی استان مشاوره گرفته شده و این مرجع آماده است در صورت درخواست زمینه های منابع طبیعی را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: ما مشاور ویژه ای در زمینه اشتغال روستایی و گیاهان دارویی برای بحث در مورد تسهیل روند کار و دسترسی به تسهیلات بانکی داریم و در هر شهرستان یک مشاور داریم.

وی با اشاره به شرکت فرزندان شاهد و ایثارگر در آزمون های استخدام متمرکز اجرایی گفت: امسال 250 نفر از افرادی که در این آزمون شرکت کرده اند پذیرفته شده اند و هم اکنون در مرحله مصاحبه و انتخاب هستند.

زرینجویی گفت: همچنین بیش از 70 درصد امتحانات کودکان شهدا و جانبازان داریم که قبلاً ثبت نام کرده اند و حدود 200 نفر از این افراد جذب می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا