استان ها

از پوستر جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها رونمائی شد

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از استان سمنان، مشاور معاون فرهنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حسن بنیانیان در مراسم رونمایی از پوستر اولین جشنواره داستان نویسی یادواره لاله که امروز در ظهر امروز با حضور مسئولان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در جوار گلزار شهدای خاک واحد سمنان با اشاره به ذخایر ارزشمند مربوط به شهدای کیشره عزیزمان گفت: خاطرات و تجربیات شهدای ما از زوایای مختلف قابل بررسی است که در حال حاضر تنها از بخشی از این ظرفیت استفاده می شود.

بنجانیان با بیان اینکه تئوری های جدید مدیریت را می توان به سبک مدیریتی که در خط مقدم داشتیم به دست آورد، تاکید کرد: اساتید مدیریت با کسب آن می توانند به صورت نظری بسازند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرافراز دفاع مقدس شهید حسین خرازی ارزش های نهفته علمی و معنوی سبک زندگی و رفتار شهدا را ابزاری مناسب برای اجرا دانست. فعالیت علمی و گفت: اساتید روانشناسی و مدیریت اجتماعی با کمک دانشجویان خاطره نویسی جبهه و جنگ را با نگاه علمی مرور می کنند و امتیازات جدیدی کسب می کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان: مهدی منصوری همچنین اولین جشنواره داستان نویسی یاد لاله ها را از برنامه های امامت دوم و جشنواره علمی، فرهنگی و هنری مهدویت عنوان کرد. با همکاری موسسه امامت و مهدویت استان سمنان در ماه های رجب و شعبان برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره در 14 موضوع و 14 موضوع به یاد امام معصوم (علیه السلام) در چهار سطح دانش آموزی، دانش آموزی، ایثارگر و خانواده شهدا و آزادگان برگزار می شود.

منصوری با یادآوری برپایی موکب مهدوی همزمان با شب اعیاد نیمه شعبان و مراسم پیاده روی از حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران، ابراز امیدواری کرد با رونمایی از پوستر زیبای این موکب. جشنواره، تلاش خواهد شد تا این برنامه علمی هر چه بلندپروازانه، فرهنگی و هنری برگزار شود.

46

دکمه بازگشت به بالا