سلامت و تندرستی

احتمال شروع مسابقات لیگ فوتبال از اواخر خرداد/ شاید نتوانیم لیگ را برگزار کنیم

آفتابنیوز :

ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در مورد زمان ساخت از فعالیت های ورزشی مانند فوتبال گفت: جلسه امروز با حضور معاون وزیر ورزش و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی است و برنامه های بوندسلیگا ، و غیره. سری A و لالیگا خواهد بود مورد بررسی قرار گرفت. به دلیل حضور در ۹ بازی از فصل جاری است و شمارش در سه هفته آموزش می توان آن را در یک محدوده ۹-هفته مسابقات که برگزار می شود. در حال حاضر با این فرض که ما می توانید پیدا کنید.

وی ادامه داد: در حال حاضر در این موضوع آن را در لیگ قهرمانان فصل آینده مسابقات و بازی های ملی را نیز مطرح شود.مهم ترین مسئله سلامت بازیکنان و مربیان است. در این زمینه یک محدودیت وجود دارد که برای مثال شما ممکن است در حالی که برای و طرفداران در ورزشگاه.

امکان شروع مسابقات در لیگ فوتبال از پایان ماه ژوئن/ شاید ما اصلا لیگ را به منطقه ما

حریرچی در مورد زمان احتمالی آغاز این مسابقات گفت: این یکی از پیش فرض های ما این است که آموزش از پایان ماه مه یا اوایل ماه ژوئن به شروع و پس از سه هفته از این مسابقات در حال حاضر آغاز شده و در پایان ماه اوت در همه ما. یکی از مفروضات است که شاید امکان برگزاری این مسابقات وجود ندارد.”

معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به محدودیت زمان برای شروع آموزش این تیم از جمله تعمیر و نگهداری از راه دور گفته شده است اما در زمان مسابقه با موضوع اجتماب که چیزی برای از دست دادن این بازیکن را به یک بازی کامل. زمانی که این محدودیت در مورد شادی گل با لحاظ خواهد شد.

حریرچی اظهار داشت که: “وضعیت ما درست مانند کره جنوبی است در لیگهای ایتالیا و اسپانیا و برخی در آلمان است.

او تاکید کرد که شروع این مسابقات خواهد شد بستگی به توافق است که ما باید با کارشناسان و با تصویب یک معامله با تاج وجود خواهد داشت.

حریرچی در پاسخ به این که آیا این پروتکل برای شروع مسابقات است نوشته شود یا نه گفت: مقررات ساخته شده اند در نوشتن. بر اساس پروتکل های موجود در یک کشور خارجی است که شما پس از بررسی آن را برای محلی سازی ما. به نظر ما خواهد بود در این بازی برای شروع با مردم بیش از سن ۶۵ سال نیمت آنلاین و نه هر ۵ روز در یک زمان در تلاش برای ایجاد درگیری در انتهای دیگر به منظور انجام شود. اما به نظر ما هیچ تضمینی وجود ندارد. ما یک مجموعه بسیار بزرگ و ما روبرو خواهد شد.

حریرچی تاکید کرد که در شرایط فعلی امکان برگزاری یک رقابت مانند کاراته و فوتبال و … نیاز به تعامل با ورزشکاران با یکدیگر وجود ندارد.

دکمه بازگشت به بالا