استان ها

نواقص و نیازهای میدان بزرگ میوه و تره بار بندرعباس رفع شود

به گزارش خبرگزاری تیتر اول ، رضا مدرس در جلسه هماهنگی بررسی وضعیت پروژه های عمرانی بندرعباس ، با حضور مدیرکل بازرسی شهرداری و روستایی ، شهردار بندرعباس و سران مرتبط برای رفع هرگونه نقص و دیدار با بندر عباس نیاز دارد. وی بر اساس تعهد تأکید کرد و اظهار داشت که ورودی های میدان باید تا زمان افتتاح اداره کل راه ها با همکاری شهرداری مطابق نظر کارشناسی باشد. .
وی با اشاره به مجاورت کارخانه بتن و نگرانی غرفه داران در مورد آن ، افزود: طرح جابجایی این کارخانه در دستور کار قرار گرفت.
معاون هماهنگی عمرانی استاندار هرمزگان راه اندازی این پروژه شهری را یکی از نیازهای اساسی دانست و علاوه بر این ایجاد اشتغال و توسعه عرضه مستقیم میوه و سبزی نقش مهمی در حل مشکلات ورودی بندرعباس دارد. . و رضایت مردم را جلب می کند.
مدرس تأکید کرد که نگرانی غرفه داران در میدان باید به طور کامل رفع و برطرف شود تا این بزرگواران بتوانند بدون مشکل کار کنند.
وی گفت: برای رفع نواقص بازار بزرگ میوه و تره بار بندرعباس ، از این پروژه به عنوان یکی از برجسته ترین پروژه های دولت تدبیر و امید از طریق کنفرانس ویدیویی با رئیس جمهوری اسلامی ایران رونمایی می شود.

46

دکمه بازگشت به بالا