استان ها

ظرفیت های ایجاد شده جدید برای مقابله با کرونا در بیمارستانهای جنوب غرب خوزستان تکمیل شد

شکراله سلمان زاده در گفت و گو با تیتر اول ، با اشاره به تجهیز ورزشگاه و نمازخانه های جمعه برای بستری شدن بیماران جدید ، اظهار داشت: اگر مردم به محدودیت ها و هشدارها توجه نکنند ، یک فاجعه ملی رخ می دهد.

وی نسبت به افزایش روز افزون بیماران مبتلا به ویروس دلتا و سابقه بستری روزانه در بیمارستان های جنوب غربی خوزستان هشدار داد. وی از عدم رعایت محدودیت ها به شدت انتقاد کرد و افزود: “اگر اعلام تعطیلات عمومی فقط جنبه ای سرگرم کننده برای شهروندان و مسئولان باشد ، تلاش های ما شکست خواهد خورد و محدودیت ها نه تنها جواب نمی دهد ، بلکه بیماری را بیشتر گسترش می دهد. . “

وی افزود: تعداد مبتلایان به بیماری بیماری کرونا قلب رو به افزایش است و اگر مردم به هشدارها و محدودیت ها توجه نکنند ، فاجعه ای سراسری رخ می دهد و ما هر روز باید شاهد مرگ عزیزان خود باشیم.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان ؛ تنها راه برون رفت از بحران کنونی ، رعایت مراحل بهداشتی و واکسیناسیون است.

سلمان زاده؛ وی یادآور شد که کارکنان مراقبت های بهداشتی بسیار خسته و بسیاری از آنها بیمار هستند ، بنابراین ما با کمبود جدی نیروی کار روبرو هستیم و برای کمک به همکاران خود به داوطلبان در بخش مراقبت های بهداشتی روی می آوریم. به

وی گفت: در صورت ادامه این روند ، به زودی با کمبود دارو و تجهیزات روبرو می شویم ، بنابراین همه ما به یکدیگر کمک خواهیم کرد تا علاوه بر خستگی کارکنان مراقبت های بهداشتی ، از مردم شرمنده نباشیم.

48

دکمه بازگشت به بالا