استان ها

آیین تجلیل از فعالین جهاد و خدمت در لرستان برگزار شد 

به گزارش تیتر اول از لرستان، حامد ویسوکرمی امشب در مراسم تجلیل از خیران و فعالان خیریه که به همت بنیاد احسان، دستگاه اجرایی امام خمینی (ره) در دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: نیروهای جهادی و انقلابی. با فداکاری خدمت می کند آنها مخالف مردم هستند و در حوزه صلاحیت خود با تمام توان به مردم در مشکلات و بحران ها کمک می کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از جوانان با درک شرایط کشور در دفاع مقدس شرکت کرده و جان خود را فدای امنیت وطن، راه مقدس، آب و خاک امام حسین (ع) کرده اند، افزود: امروز کشور ما به همین نیروهای جهادی نیاز دارد. است.

ویساکرمی با اشاره به اینکه نیروهای جهادی امروز در همه سختی ها و مشکلات خود آستین پیدا کرده و تلاش کرده اند، تصریح کرد: تلاش های جهادگران نیازمند هماهنگی و تکمیل دو شکل خاص هم افزایی و مسجد است. مرکزیت..

مدیر عامل اجرایی امام خمینی (ره) لرستان در بیانیه ای گفت: نیروهای جهادی امروز باید پیوست فرهنگی به خدمات خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسیر توسعه لرستان از کانال جوانان گذشت، افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب، گام دوم انقلاب اسلامی باید با ابتکار جوانان برداشته شود که متأسفانه مفقود است.

48

دکمه بازگشت به بالا