جامعه

آمار بیماران کرونایی در گلستان دو رقمی شد

تیتر اول/ گلستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر 99 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا در استان گلستان وجود دارد.

سعيد گل فيروزي ايسنا با اشاره به آخرين بيماري عروق كرونر در استان گلستان گفت: در حال حاضر 99 بيمار مبتلا به بيماري عروق كرونر در استان گلستان وجود دارد كه 32 نفر از آنها در بخش مراقبت ويژه و 15 نفر با دستگاه بستري هستند. تنفس مصنوعی ادامه دارد. برای زندگی.

وی به رنگ کرون در گلستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شهرهای گرگان، گنبدکاووس، گمیشان، مینودشت، آق قلا، آزادشهر و رامیان در ایالت کرونا و شهرستان های قرطبه، بندرگز قرار دارند. ، بندرترکمن، علی آبادکتول، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در جایگاه تاج زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به روند کاهشی کرونا در استان گلستان اشاره کرد و تاکید کرد: خوشبختانه در حال حاضر هیچ شهری در استان با تاج قرمز و نارنجی وجود ندارد.

گلفیروزیس از دوبرابر شدن تعداد بیماران کرونا در گلستان پس از ماه ها خبر داد که نشان می دهد اگرچه شیوع بیماری عروق کرونا قلب کاهش یافته است، اما به معنای پایان بیماری عروق کرونا نیست.

وی از مردم خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی را رعایت کنند و هر سه نوبت واکسن کرونری را تزریق کنند تا شاهد پیک جدید یا اوج جدیدی نباشیم.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا