اقتصادی

آغاز مرحله دوم فروش محصولات خودروسازان از شنبه

در پی اعلام رفع خلأهای امنیتی سامانه یکپارچه توزیع خودرو، مرحله دوم فروش محصولات خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه معاملات خودرو و به روش قرعه کشی عید غدیرخم در آستانه عید آغاز می شود. ساعت 17:00 فردا (شنبه 25 جولای) و این بار به مدت سه روز.

به گزارش تیتر اول، سامانه یکپارچه این خودرو که از ابتدای تیرماه به دلیل برخی مسائل فنی و ایمنی از طریق آن به فروش می رسد. لغو هم اکنون با موافقت معاونت حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت (صامت) موارد ایمنی آن برطرف شده و از فردا (شنبه 4 تیرماه) با برگزاری دومین دوره از مسابقات، فعالیت خود را از سر می گیرد. فروش محصولات خودروسازان.

بر اساس اعلام وزارت حراست، همزمان با عید سعید فطر، ثبت نام مرحله دوم فروش تلفیقی خودرو در قرعه کشی و با نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از ساعت 17 آغاز می شود. . فردا و به مدت سه روز (تا ساعت 17:00 سه شنبه 7 تیر) ادامه خواهد داشت. نتایج قرعه کشی پس از احراز هویت اطلاعات و داده های ثبت شده و هماهنگی با طرح جوانان جمعیت و تایید صلاحیت متقاضیان ظرف یک هفته پس از پایان مهلت ثبت نام اعلام می شود. علاوه بر سازمان حامی، سایر نهادهای نظارتی و حاکمیتی نیز بر روند ثبت نام، قرعه کشی و اعلام نتیجه نظارت خواهند داشت.

در مرحله دوم فروش محصولات خودروسازان با استفاده از سیستم یکپارچه توزیع خودرو (به قید قرعه) به آدرس sale.iranecar.com در کنار طرح معمول فروش خودروسازان، طرح جوانی جمعیت ویژه مادران نیز اجرا می شود. شرایط ثبت نام مرحله دوم تخصیص یکپارچه خودرو به همین صورت است مرحله اول و همین محدودیت ها اعمال خواهد شد.

پیش فروش 8 محصول و فروش ویژه 5 محصول ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو در مرحله دوم عرضه محصولات خود از طریق سامانه یکپارچه، هشت محصول را به صورت پیش فروش یک ساله و پنج محصول را به صورت اضطراری عرضه کرد. ضمناً همین خودروها در قالب طرح جوانی ویژه مادران دارای دو فرزند به بالا عرضه می شود که شرایط آن از قبل اعلام شده است.

در این مرحله پژو 206 تیپ 3 سقف شیشه ای، پژو 207 دستی سقف شیشه ای، پژو 207 اتوماتیک شش سرعته، پژو پارس سفارشی سالانه با موتور XU7P، سفارشی سالانه پژو پارس (ELX) با موتور XU7P، سورن پلاس، توربوشارژ دستی دناپلاس با گیربکس شش سرعته سرعت سنج و فرمان برقی و دناپلاس اتوماتیک توربو به صورت پیش فروش یک ساله (معمولی و ویژه مامان ها) ارائه می شود. البته در بخشنامه فروش این گروه صنعتی بهمن و اسفند 1401 آخرین مهلت تحویل خودرو در نظر گرفته شده است.

همچنین پنج محصول پژو 206 تیپ 2، پژو پارس سال، پژو 207 شش سرعته اتوماتیک، تارا اتوماتیک و توربوشارژر اتوماتیک دناپلاس به صورت فوق العاده عرضه می شود.

از روز شنبه فاز دوم فروش محصولات خودروسازان آغاز می شود

از روز شنبه فاز دوم فروش محصولات خودروسازان آغاز می شود

7 محصول پیش فروش یک ساله، 5 محصول فروش اضطراری و 4 محصول برای مشارکت در تولید سایپا

بر اساس بخشنامه گروه خودروسازی سایپا، پنج محصول در قالب فروش اضطراری، هفت محصول و چهار محصول در قالب طرح پیش فروش یکساله در دومین فروش محصولات برخی خودروسازان عرضه شد. شکل مشارکت در تولید

این خودروساز در این مرحله از فروش سراسری، پنج محصول ساینا اس، کوییک اس، کوییک معمولی، کوییک آر با گیربکس معمولی و شاهین جی را در یک فروش فوق العاده روانه بازار کرده است.

همچنین هفت محصول شامل ساینا اس، کوئیک معمولی، کوییک اس، کوئیک آر معمولی، کوئیک آر اتوماتیک و سایپا 151 اس ای با موتور M13 برای پیش فروش یک ساله موجود است. تاریخ تحویل بسته به نوع خودروها بین آبان 1401 تا تیر 1402 خواهد بود.

همچنین گروه خودروسازی سایپا چهار محصول ساینا اس، کوییک معمولی، کوییک اس، کوئیک آر با گیربکس معمولی را به عنوان بخشی از تولید معمولی و همچنین ویژه مادران در این مرحله روانه بازار کرده است. موعد تحویل این خودروها از شهریور تا آنلاین 1402 خواهد بود.

فروش فوق العاده:

از روز شنبه فاز دوم فروش محصولات خودروسازان آغاز می شود

پیش فروش:

از روز شنبه فاز دوم فروش محصولات خودروسازان آغاز می شود

مشارکت در تولید:

از روز شنبه فاز دوم فروش محصولات خودروسازان آغاز می شود

تحویل Lamari-ima Arinmotor به صورت فروش عالی

آرینپارس موتور نیز در این مرحله از تخصیص یکپارچه خودرو، محصول لاماریما را به صورت اضطراری عرضه کرده است. بر اساس اعلام این شرکت، این خودرو با قیمت قطعی یک میلیارد و 79 میلیون تومان و با موعد تحویل 90 روز کاری در فروش فوری لامارییم عرضه می شود.

از روز شنبه فاز دوم فروش محصولات خودروسازان آغاز می شود

5 مورد مدیر خودرو فوق العاده و 2 مورد فورا فروخته می شود

مادیریم خودرو بر اساس این طرح پنج مدل از محصولات خود شامل ام وی ام X22 اسپرت لوکس، ام وی ام X22 PRO IE توربو، ام وی ام X33 اکسلنت اسپرت اتوماتیک، آریزو 5 توربو IE و تیگو 7 IE را با قیمت قطعی ویژه عرضه می کند. و حداکثر تاریخ تحویل به مدت 90 روز ارائه می شود.

این گروه صنعتی همچنین X55 PRO Excellent را در دو مدل اکسلنت و اکسلنت اسپرت با قیمت قطعی و حداکثر زمان تحویل 30 روز به فروش فوری عرضه کرده است.

از روز شنبه فاز دوم فروش محصولات خودروسازان آغاز می شود

از روز شنبه فاز دوم فروش محصولات خودروسازان آغاز می شود

تاکنون کرمان موتور و بهمن موتور که محصولاتی را در فاز اول فروش خودرو عرضه کرده اند، اطلاعیه فروش منتشر نکرده اند.

از روز شنبه فاز دوم فروش محصولات خودروسازان آغاز می شود

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا