استان ها

آغاز توزیع کارت کنکور ۱۴۰۲ از فردا

کارت ورود به جلسه داوطلبان شرکت کننده در نوبت اول کنکور 1402 روز یکشنبه 4 آذرماه در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر و تا پایان روز چهارشنبه بیست و هشتم ماه سال جاری قابل دریافت خواهد بود.

به گزارش تیتر اول، عپنج شنبه 8 دی ماه ساعت 8 به وقت گروه علوم تجربی آغاز می شود. داوطلبان گروه زبان های خارجی عصر روز پنجشنبه 8 دی ماه در آزمون ورودی دانشگاه ها شرکت می کنند و این آزمون از ساعت 14:30 آغاز می شود. روز جمعه 9 دی ماه ساعت 8 صبح آزمون گروه آزمایشی ریاضی فیزیک و علوم انسانی آغاز می شود و در همان روز از ساعت 14:30 داوطلبان گروه هنر رقابت خود را آغاز می کنند.

بر اساس بیانیه سازمان سنجش آموزش کشور، تعداد دفترچه ها و پاسخنامه های کنکور 1402 نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است. در پی لغو دروس عمومی در کنکور و تاثیر 40 درصدی سوابق تحصیلی، ساختار دفترچه های کنکور دانشگاه ها یکی دیگر از تغییرات فاش شده توسط سازمان سنجش بود. بر این اساس داوطلبان برای هر دفترچه در طول آزمون چندین دفترچه و پاسخنامه دریافت خواهند کرد.

توزیع کارت آزمون 1402 از فردا آغاز می شود

داوطلبان گروه علوم تجربی که لیسانس را انتخاب نکرده اند، جزوه چهارم این گروه آزمایشی را دریافت نمی کنند و در این صورت تعداد سوالات 155 سوال و زمان پاسخگویی 20 دقیقه کاهش می یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا