فرهنگ و هنر

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟

اگر قصد دارید در روزهای آخر هفته در نمایشگاه های هنری شرکت کنید، این گزارش شامل شرح فعالیت های گالری و گالری تیتر اول در آخر هفته است.

اتاق وحشت
نمایشگاه انفرادی «اتاق وحشت» ویژه نمایشگاه آثار علیرضا آستانه در تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، گالری هما، پلاک 8 برپاست. این نمایشگاه که تا 16 آذر دایر است همه روزه از ساعت 16 الی 20 دایر است.
تلفن آشتی: 88863596

آخر این هفته به کدام نمایش برویم؟

پوستر نمایشگاه انفرادی «اتاق وحشت».

آن درختان، آن مردم
“آن درختان، آن مردم” عنوان نمایشگاه انفرادی نقاشی علی اکبر صنعتی است که در تهران، خیابان شریعتی، پایین حسینیه ارشاد، نبش همت، گل نبی (غرب)، احمدی روشن، گالری آرتیبیشن واقع شده است. میدان (کتاب)، خیابان ساسانی پور، پلاک. خیابان دریا 6 (قندی) در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا 14 آذر دایر است همه روزه از ساعت 16 الی 20 دایر است.
تلفن آشتی: 22922538

آخر این هفته به کدام نمایش برویم؟

پوستر نمایشگاه انفرادی “آن درختان، آن مردم”

سفری به دنیای باستان
نمایشگاه انفرادی نقاشی «سفر به دنیای باستان» که در آن ف. به اخلاق اختصاص دارد و در گالری مرکز هنری، شماره. تهران، بلوار اندرزگو، سلیمی شمالی، سلیمی شمالی، پلاک 145 این نمایشگاه که تا 16 آذر دایر است همه روزه از ساعت 16 تا 21 دایر است.
تلفن آشتی: 26655590

آخر این هفته به کدام نمایش برویم؟

پوستر نمایشگاه انفرادی “سفر به دنیای باستان”

باریه
«باریه» نام نمایشگاهی انفرادی است که به آثار فرشاد نوکومان اختصاص دارد. نمایشگاه در گالری شیرین، پ. تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، 5، کوچه سیزدهم، تا 17 آذرماه باز است و همه روزه به جز دوشنبه ها از ساعت 17 پذیرای بازدیدکنندگان است. تا ساعت 20:00
تلفن آشتی: 88343969

آخر این هفته به کدام نمایش برویم؟

پوستر نمایشگاه انفرادی باریه

خاطرات فصل سرد
نمایشگاه انفرادی «خاطرات فصل سرد» ویژه نمایشگاه آثار پردیس شفیعی در گالری شکوه به نشانی تهران، فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پ. 19. این نمایشگاه که تا 16 آذر همه روزه به جز پنجشنبه ها از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.
تلفن آشتی: 22670726

آخر این هفته به کدام نمایش برویم؟

پوستر نمایشگاه انفرادی «خاطرات فصل سرد»

ویروس دست ساز
ویروس دست ساز نمایشگاهی انفرادی از نقاشی های سمیرا البرزکوه در گالری شیرین، پ. تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، 5، کوچه سیزدهم. این نمایشگاه که تا 17 آذر ادامه دارد همه روزه به جز دوشنبه ها از ساعت 16 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
تلفن آشتی: 88343969

آخر این هفته به کدام نمایش برویم؟

پوستر نمایشگاه انفرادی ویروس دست ساز

دويت 2
نمایشگاه “دوئت 2” این گروه به آثار هنرمندانی چون محدثه عیوض خانی و شقایق مهدی در عصر، پلاک. تهران، میرزای شیرازی شمالی، خیابان دلاویز، پلاک 18 این نمایشگاه که تا 15 آذر ادامه دارد همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 15 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.
تلفن آشتی: 88711553

درک
«دراک» نام نمایشگاه انفرادی مهدی قنبری در گالری وی در خیابان کریم خان زند تهران است. خیابان ویز شمالی. کوچه عرب 3. پلاک 5. طبقه اول و طبقه اول نگهداری می شود. این نمایشگاه که تا 26 آذرماه ادامه دارد همه روزه به جز شنبه ها و یکشنبه ها از ساعت 16 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
تلفن آشتی: 88825322

آخر این هفته به کدام نمایش برویم؟

پوستر نمایشگاه انفرادی “دریک”.

همه چشم ها
«ساراپا چشم» عنوان نمایشگاهی انفرادی از نقاشی‌های آیلار دستگیری است که در گالری اُ، پ. تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، طبقه دوم، پلاک 18 این نمایشگاه که تا 23 آذرماه دایر است همه روزه از ساعت 16 الی 21 دایر است.
تلفن آشتی: 88324828

آخر این هفته به کدام نمایش برویم؟

پوستر نمایشگاه انفرادی «همه چشم»

درفش
نمایشگاه انفرادی نقاشی درفش به آثار لیلا تارا در تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، طبقه همکف گالری O 18 برپاست. این نمایشگاه که تا 23 آذرماه دایر است همه روزه به جز شنبه ها و یکشنبه ها از ساعت 14 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.
تلفن آشتی: 88324828

آخر این هفته به کدام نمایش برویم؟

پوستر نمایشگاه انفرادی «درفش».

برای یک داستان جدید تماس بگیرید
«بنگیز به روایتی نو» عنوان نمایشگاه انفرادی رضا بانگیز در گالری جاوید، تهران، میدان فاطمی، کوچه یزدان، خیابان زرتشت غربی، پلاک 17، واحد 1 است. این نمایشگاه که تا 12 آذر همه روزه به جز یکشنبه ها از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.
تلفن آشتی: 88934134

آخر این هفته به کدام نمایش برویم؟

پوستر نمایشگاه انفرادی فراخوان یک داستان جدید

در میان تاریکی
نمایشگاه انفرادی نقاشی میان تاریکی به آثار مریم طباطبایی در تهران، خیابان مفتح جنوبی، میدان هفت تیر، بن بست ابهری، خیابان وفایی ورمرزآبادی، پلاک 5 گالری نیان برپاست.
در بیانیه نمایشگاه آمده است: “نمی‌دانم تصویری از ناامیدی است یا امید. ترس از افتادن در تاریکی است یا شهامت رویارویی با آن؟ آیا آنها غم ناپدید شدن هستند یا آرزوی یافتن آن؟ .

ما در وسط این وضعیت هستیم و سعی می کنیم بیاییم یا برویم. “ما به دنبال نور و رنگ پریده و رنگ پریده، پیروز و تعیین کننده، خیالی یا واقعی هستیم… آن را می یابیم… همیشه، در تاریکی.”
این نمایشگاه که تا 22 آذرماه دایر است همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 16 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
تلفن آشتی: 88813976

آخر این هفته به کدام نمایش برویم؟

پوستر نمایشگاه انفرادی “در تاریکی”.

نمایشگاه نقاشی های مسعود کیمیایی

مسعود کیمیایی نویسنده و فیلمساز کشورمان نمایشگاهی از نقاشی های خود را در گالری گلستان برپا کرده است. در این گالری 25 نقاشی از مسعودا کیمیایی با تکنیک های رنگ روغن روی بوم به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه روز جمعه 5 آذرماه در نگارخانه گلستان افتتاح شد و تا 17 آذر ادامه خواهد داشت. ورودی برای عموم آزاد است.
آدرس گالری گلستان: درس ها، خیابان شهید کماسایی، پلاک 34

آخر این هفته به کدام نمایش برویم؟

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا