بین الملل

ورود رئیس پنتاگون به تل‌آویو همزمان با تشدید تنش‌ها در فلسطین اشغالی

به گزارش گروه بین‌‎الملل خبرگزاری آنلاین تیتر اول، در شرایطی اعتراضات سراسری در فلسطین اشغالی همچنان خبرساز است، وزیر دفاع آمریکا خود را به فرودگاه بن گوریون رسانده تا با مسئولان ارشد صهیونیست در فرودگاه دیدار کند.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی شامل شبکه «آی ۲۴» با انتشار دو عکس خبر دادند که لوید آستین وزیر دفاع آمریکا با استقبال «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی وارد فرودگاه بن گوریون تل آویو شده است.

بنا بر گزارش این رسانه‌ها، قرار است دیدار دوجانبه آستین با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در فرودگاه بن گوریون انجام شود و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم در این دیدار حاضر شود.

پیشتر در خبرها آمده بود که به دلیل اعتراضات سراسری در فلسطین اشغالی و اختلال در مسیرهای مواصلاتی، سفر وزیر دفاع آمریکا به تل آویو به تعویق بیافتد اما بعدا اعلام شد که لوید آستین با نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در فرودگاه بن گوریون دیدار می‌کند و از همان فرودگاه، فلسطین اشغالی را ترک می‌کند.


دیدار وزری دفاع آمریکا با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

 

طبق گزارش‌ها، معترضان صهیونیست در ادامه مخالفت‌ها در فلسطین اشغالی طی هفته‌های اخیر، امروز (پنجشنبه، ۹ مارس) نیز به خیابان آمدند و با بستن محورهای اصلی عبور و مرور در تل‌آویو، نافرمان خود را آغاز کردند. این در حالی است که قرار است، امروز بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از فرودگاه «بن گوریون» به مقصد رم، پرواز کند.

 هزاران صهیونیست برای شرکت در تظاهرات تحت عنوان «مبارزه با دیکتاتوری» به خیابان‌‌ها آمده‌اند و خواستار لغو طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو هستند. طبق گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، معترضان ورودی فرودگاه بین المللی بن گوریون را به طور کامل مسدود کرده‌اند.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دکمه بازگشت به بالا