بهترین های کسب و کارعمومی

نقد و بررسی Crash Team Racing: Nitro Fueled – اکانت ظرفیتی Crash Team Racing

بازی Crash Team Racing Nitro Fueled درحقیقت یک نسخه بازسازی شده از نسخه اصلی این بازی که دو دهه قبل منتشر شده است، می باشد. شرکت تولید کننده این بازی یعنی شرکت اکتیویژن، یکبار با بازسازی یکی از بازی های خود، نظر بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرد و به همین دلیل اینبار به سراغ Crash Team Racing Nitro Fueled رفت.

این بازی که در حقیقت همان کرش ماشینی است، یکی از باکیفیت ترین بازی های مسابقه ای در میان رقیبان خود می باشد. این نسخه یک بازسازی کامل است و بازسازی تمامی آیتم ها در این بازی از مکانیزها تا صداها، مجدد انجام شده است. در صورتی که علاقه مند به نقد و بررسی Crash Team Racing Nitro Fueled و آشنایی با جزئیات بیشتر از این بازی هستید، در ادامه با ما همراه شوید.

نقد و بررسی بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled

در این قسمت قصد نقد و بررسی Crash Team Racing: Nitro Fueled را داریم؛ این بازی یک بازگشت خیلی باشکوه از سری بازی های کرش می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی است و همین موضوع نیز این بازی را به صدر لیست بازی های مسابقه ای رسانده است.

در حقیقت بازی Crash Team Racing Nitro Fueled یک نسخه بازسازی شده از بازی قدیمی کرش ماشینی شرکت اکتیویژن می باشد. البته با توجه به اینکه اینکه این بازسازی خیلی بی نقص انجام شده است، مورد توجه گیمرها قرار گرفته است. دلیل این موضوع این است که در این بازی بازسازی از ابتدا و پایه انجام شده است و تمامی کنترلرها و چهره کاراکترهای بازی، از نو ساخته شده اند؛ به همین دلیل دارای کیفیت بالایی است. اگر علاقه به انجام بازی کرش ماشینی دارید می توانید اکانت قانونی crash را از گیم پردایس خریداری کنید.

در ادامه به برخی از مهم ترین تغییراتی که در این بازی مشاهده می شود، اشاره کرده ایم.

اضافه شدن قابلیت‌ های قوی به باس ها

یکی از تغییراتی که در این بازی مشهود است، اضافه شدن قابلیت های جدیدتر به باس هاست. در ابتدای بازی نیتروز اوکساید که شخصیت شرور بازی است، از گیمرها می خواهد تا به مسابقاتی که دارد، بپیوندند. برای اولین بار در سری بازی کرش ماشینی، گیمرها می توانند این کاراکتر را نیز برای بازی انتخاب کنند.

به دلیل اینکه باس فایت ها به قابلیت های جدیدتری نسبت به نسخه قبلی مجهز هستند، تجربه بهتری از گیم پلی این بازی را برای کاربر به همراه دارند. به طوری که این قابلیت ها بر روی روند بازی تاثیر مثبتی را دارد. اولین قابلیتی که به کاراکتر این بازی داده شده است و در تریلر بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled نیز شاهد نمایش آن بودیم، پرتاپ بمب TNT توسط خرگوش دیوانه این بازی است.

صداگذاری مجدد شخصیت ‌های بازی Crash Team Racing Nitro Fueled

همانطور که اشاره کردیم، یکی از مواردی که جذابیت این بازی را بیشتر کرده است، صداگذاری تمامی شخصیت ها می باشد. البته باید اشاره کنیم که تمامی شخصیت ها بر اساس پیروی از نسخه قبلی، صداگذاری شده‌ اند و شاهد تغییر صدای آن ها نیستیم. به طوری که یک صداگذاری باکیفیت و بی نقص که در آن به جزئیات زیادی اشاره شده است، انجام شده است.

برخی منتقدان در مورد صداگذاری شخصیت های بازی Crash Team Racing Nitro Fueled بر این باور هستند که باید بر روی شخصیت آکوآکو و اوکا‌ اوکا نیز بیشتر کار میشد و جزئیات بیشتری را داشت.

البته باید اشاره کنیم که در نسخه بازسازی شده بازی Crash Team Racing Nitro Fueled مشابه با نسخه قبلی، کاراکترها فقط دارای صدا و آوا هستند و صحبت های آن ها به جز مربیان، به صورت نوشتاری می باشد.

قابلیت شخصی‌ سازی

هسته اصلی بازی Crash Team Racing Nitro Fueled به طور کامل بازسازی شده است البته در این روند بازسازی شاهد اضافه شدن برخی قابلیت های جدید به آن نیز بوده ایم. یکی از این قابلیت ها، امکان شخصی سازی کاراکترهاست.

گیمرها می توانند کاراکترهای بازی را شخصی سازی کنند؛ این موضوع در کیفیت بازی تاثیرگذار نیست؛ به این معنی که یک شخصی سازی خوب، عاملی برای موفقیت در مسابقه نخواهد بود.

به طوری که هر یک از افراد فقط می توانند با این قابلیت ظاهر کاراکتری که انتخاب کرده اند را بر اساس انتظارات خود و گزینه هایی که بازی در اختیار آن ها قرار می دهد، تغییر دهند. یکی از گزینه هایی که در این قسمت قابل ذکر است، امکان تغییر ماشین کاراکترها به ماشین کارتینگ است. اما فرقی نمی کند شما با ماشین اصلی کاراکتر و یا ماشین کارتینگ وارد زمینه مسابقه شوید، این ماشین منجر به افزایش سرعت و یا سرعت چرخش اتومبیل کاراکتر شما نمی شود.

پیشنهاد ویژه: خرید  انواع بازی اکانت قانونی ps5 با کمترین قیمت + گارانتی مادام العمر

فقط با تغییر کاراکتر است که می توانید این پارامترها را تغییر دهید؛ به طوری که اگر از سرعت، چرخش و یا شتاب اتومبیل کاراکتر خود رضایت ندارید، به سراغ یک کاراکتر دیگر بروید.

در این بازی نیز مشابه با نسخه قبلی، سه نوار برای هر کاراکتر نمایش داده می شود که سرعت، چرخش و شتاب آن ها را اعلام می کند. شما با بررسی این نوارها، می توانید متوجه شوید که هر یک از کاراکترها در چه زمینه‌ ای خوب عمل می کند و یا در چه زمینه ضعف دارد.

علاوه بر اضافه شدن امکان انتخاب کرش پیکسلی در این نسخه از بازی بر روی ماشین کارتینگ، کاراکترهای جدیدی نیز در این بازی دیده می شوند. البته زمانی می توان تمامی باس های بازی را انتخاب کرد که با جمع آوری سکه، نسبت به آزادسازی انتخاب آن ها اقدام شود. این موضوع سبب می شود که بازی از آن حالت روتین و تکراری خارج شود و ارزش بازی کردن بیشتری را داشته باشد.

قابلیت بازی آنلاین در Crash Team Racing Nitro Fueled

از دیگر قسمت های هیجان انگیزی که به این بازی اضافه شده است، قابلیت بازی آنلاین می باشد. در این حالت بازکنان می توانند بازی به صورت آنلاین را تجربه کنند.

تنطیم دوربین با زاویه جدید برای کاراکتر

به طور کلی به صورت پیش فرض، دوربین در بازی Crash Team Racing Nitro Fueled به صورت حالت نزدیک تنظیم شده است؛ البته پس از هر بار وارد شدن به بازی، می توان دوربین را به واسطه فشار دادن یکی از کلیدهای شولدر نیز مجدد تنظیم نمود. بنابراین گیمرهای این بازی، می توانند پیش از آغاز، ابتدا تنظیمات ثابتی را برای دوربین خود در نظر بگیرند تا میدان دیدی که مد نظر دارند را تنظیم کنند.

هفت حالت مختلف در بخش چند نفره بازی

در بازی Crash Team Racing Nitro Fueled، هفت حالت مختلف و در بخش چند نفره بازی طراحی شده است. یکی از بخش ها تحت عنوان ” Battle” است که  در این بخش، هر یک از بازیکنان قادر هستند در یک محیط نسبتا بزرگ، با یکدیگر مبارزه کنند و امتیاز به دست آورند. البته به نظر می رسد که تیم بازسازی این بازی برای این قسمت زمان زیادی را اختصاص داده‌ اند، به طوری که بازیکنان در کنار نقشه‌ های سنتی کرش ماشینی، به نقشه های جدیدتری نیز دسترسی دارند.

اضافه شدن بازی ماجراجویی

بازی Crash Team Racing Nitro Fueled یک بازی مسابقه ای و رقابتی است؛ در نسخه جدید شاهد اضافه شدن بخشی برای ماجراجویی نیز هستیم. این بخش به صورت تک نفره است، در عین حال دارای جذابیت بالایی می باشد.

یک بخش جدید و جذاب – جمع کردن الماس های رنگی

یک بخش جدید به بازی Crash Team Racing Nitro Fueled اضافه شده است؛ بازیکنان می توانند پس از اینکه هر مرحله را تمام کردند، وارد این بخش شوند و الماس هایی که به رنگ بنفش طراحی شده‌ اند را جمع آوری کنند.

شاید در نگاه اول، طراحی این بخش کمی بی هدف به نظر برسد، اما واقعیت این است که در این قسمت، بازیکنان در یک محیط بزرگ تر قرار می گیرند و می توانند الماس های رنگی را جمع کنند. از سویی دیگر رانندگی در این محیط، زمینه ای را فراهم می کند که بازکنان بتوانند ساعات زیادی تمرین کنند و مهارت رانندگی خود را برای شرکت کردن در مسابقات اصلی این بازی، تقویت کنند.

مسیرهای مسابقه‌ ای متنوع و زیبا

در بازی Crash Team Racing Nitro Fueled شاهد طراحی مسیرهای مسابقه ای متنوع و زیبایی هستیم؛ به طوری که بر اساس نظر بسیاری از گیمرها، محو زیبایی مسیرهای مسابقه می‌ شوند.

در تمامی مسیرهای مسابقه‌ ای که برای این بازی طراحی شده است، شیب، جعبه‌ های معروف کرش، الماس های محیطی و … به چشم می خورد. همینطور در مسیر نیز امکان جمع آوری میوه های معروف کرش نیز وجود دارد. این میوه ها ضمن اینکه سرعت ماشین کارتینگ را بالاتر می برند، منجر به قوی تر شدن سلاح ها نیز می شوند.

سخن آخر

بازی کرش ماشینی برای تمامی دوستداران بازی های ویدئویی، یادآور خاطرات بسیار زیادی است. به همین دلیل نیز شرکت اکتیویژن اقدام به بازسازی بازی Crash Team Racing Nitro Fueled کرد تا مجدد با یک بازگشت باشکوه، در میان گیمرها جای باز کند.

این بازی به صورت تک نفره و یا چند نفره، در کنار دوستان و خانواده، حسابی سرگرم کننده و چالشی است و می تواند اوقات خوبی را برای افراد بسازد.

ما در مجموعه * خدمات خرید اکانت بازی crash را به شما دوستداران بازی کرش ماشینی ارائه می دهیم. برای دریافت خدمات خرید اکانت ظرفیتی Crash Team Racing می توانید از طریق مجموعه ما اقدام کنید.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا